Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam Jestem posiadaczem vectry B 1.6 z 1999 roku, niedawno samochód zaczął się dziwnie zachowywyać. A mianowicie rano, bądź po dłuższym postoju jak jadę i zrzucam bieg na luz dojeżdżając np do świateł obroty gwałtownie spadają. Spadają poniżej 1000 obrotów, silnik zaczyna nierówno pracować, a czasem nawet gaśnie. Problemy ustają gdy temperatura silnika osiągnie 80 stopni. Świece nowe, moduł zapłonu sprawdzony, silniczek krokowy wyminiony Pomocy bo już szału dostaje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Może uszkodzony jest. Spróbuj jeszcze przepustnice wyczyścić. I sprawdzić czy działa klapka w filtrze powietrza która podaje ciepłe powietrze przy zimnym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-306180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Dzięki Ale co miałeś na myśli mówiąc że jest uszkodzone. A czy może być to pompa paliwowa? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-306174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Że może ten nowy silnik krokowy jest uszkodzony. A pompa paliwa raczej nie skoro problem ustaje po rozgrzaniu silnika. Ale można sprawdzić jakie daje ciśnienie. [ Dodano: Sro Lis 07, 2007 22:25 ] Ogólnie za obroty na luzie odpowiada silnik krokowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-306171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 jeszcze raz dzięki ciśnienie było sprawdzane jest ok, mechanik mówił coś, że mogą to być wtryski które się przypychają. No ale z tego co piszesz będę musiał nabyć nowy silniczek krokowy. Może wiesz jakiej firmy ma on być ? Oryginał czy zamiennik? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-306167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 mechanik mówił coś, że mogą to być wtryski które się przypychają. No ale z tego co piszesz będę musiał nabyć nowy silniczek krokowy. Może wiesz jakiej firmy ma on być ? Oryginał czy zamiennik? Może warto sprawdzić te wtryski, a nie ładować kolejnych 200zł w nowy silniczek. NIe wiem czy to jest pewna spraw ja tylko sugeruje Pogadaj może z innym mechanikiem. Sprobuj jeszcze nalać do baku środka STP do czyszczenia wtrysków i zatankować jakieś lepsze paliwo np. Shell Vpower. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-306165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Środek STP stosowałem ostatnio, nie przyniosło to poprawy, teraz zatankuje pełny bak Vpower na opel shop silniczek krokowy kosztuje niecałe 100 zł ale najpierw skontaktuje się z innym mechanikiem i zobacze co powie A i jeszcze jedno jak złapie falowanie obrotów mocno kopci i traci moc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-306162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bowitek Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 A i jeszcze jedno jak złapie falowanie obrotów mocno kopci i traci moc.Sprawdź jeszcze raz DIS, ale dokładnie, na Techu albo innym sprzęcie z testem elementów wykonawczych (może być Euroscan). Albo podmień do sprawdzenia od kogoś, o ile masz taką możliwość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-306027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Witam A co to jest ten DIS? Dziś zatankowałem Vpower i zobaczymy Pozdrawim   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-305992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 A co to jest ten DIS? DIS - ang. Direct Ignition SystemSilniki wyposażone w zapłon DIS nie mają rozdzielacza zapłonu. Napięcie zapłonu jest dostarczane do cylindrów bezpośrednio z cewek zapłonowych. Elektroniczne układy zapłonowe dają się łatwo dopasować do różnych warunków pracy, na przykład do paliwa o różnej liczbie oktanowej. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5940-praca-silnika/#findComment-305985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.