Skocz do zawartości

Kontrolki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie w miarę upływu czasu zaczynam poznawać bardziej mój samochód i oczywiście nasuwają mi się kolejne pytania ???

1) Jeżeli przy mocniejszym hamowaniu zapala mi się kontrolka hamulca ręcznego to co jest przyczyną może zbyt mała ilość płynu w układzie hamulcowym.

2)Raz na jakiś czas zapala się kontrolka pompy chyba paliwowej czy to oznaka że coś z nią jest nie tak czy może filtr paliwa albo samo paliwo ma na to jakiś wpływ ale raczej tankuje verve na orlenie także nie sądze zaznaczam iż samochodem przejechałem 300 km jest ze 3 tygodnie w kraju sprowadzony z Holandii i na razie nic nie było przy nim robione dopiero bedą wymieniane filtry rozrząd kompletny oleje płyny it.d.

O głośnej pracy silnika już nie pisze znika jak się zagrzeje myśle że może po wymianie olejów i regulacji coś się polepszy...

Dziękuję za porady pozdrawiam

 

Opel ASTRA II 1.7DTI r. 2000 przebieg 192000....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/
Udostępnij na innych stronach

Gość misiaczek410

Jesli jest to przy mocniejszym amowaniu to moze plyn nie trzyma parametrow i sie gotuje... W lepiej wposazonch Astrach jest tez kontrolka zuzycia klockow ale nie wiem czy to ta sama co plyn...

 

Wymien plyn... Koszt nieduzy a moze pomoc...

 

Jesli chodzi o kontrolke pompy to stawialbym na przypchany filtr lub na sama pompe... Ale i tak bedziesz zmienial filtry wiec sie zorientujesz...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/#findComment-306122
Udostępnij na innych stronach

no tak z ta kontrolka pompy to stawiam na filterek bo pompa to by pewnie jzu nie dzialala:) a co do kontrolki hamulcow to wymien jak mowi kolega plyn i powinno byc ok bo tak mysle ze go tez moze byc za malo ale nie wiadomo jaki tam byl zalany wiec lepiej zmien na nowy:)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/#findComment-306043
Udostępnij na innych stronach

a moze na techa podjedz

a nie odrazu ze pompa siada

 

kontrolka samej pompy jako taka nie istnieje ???

jak juz to ''check engine'' kontrolka silnika z piorunem

i oznaczac moze wiele innych rzeczy a nie tylko pompe paliwa

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/#findComment-306014
Udostępnij na innych stronach

Witam musze sprostować podczas jazdy na zimnym silniku zapala mi się emisja czyli problemy z katalizatorem (pomyliłem kontrolki za racji niewiedzy sorki ale dopiero sie uczę) samochód przełacza się na tryb awaryjny i jedzie wiadomo jak... gdy silnik się zagrzeje i zgasze go a następnie uruchomie czyli zresetuje wówczas jest wszystko w porządku aż miło jechać ... niestety mała to pociecha. Żeby uściślić kontrolka o której mowa ma wygląd pompy i dlatego ją pomyliłem wiem już że to kontrolka emisji spalin znajduje się pod obrotomierzem, nie wiem co o tym myśleć i nie za bardzo daje wiare że wymiana tych wszystkich rzeczy które już zakupiłem da jakiś efekt na pewno jest jakiś problem bo tak być nie może jak jest zimny nie da się jechac, ale zobaczymy może coś z wtryskiwaczami zobaczymy jak będzie ... na chwile obecną jestem mocno poirytowany tym samochodem mam naddzieje że coś się zmieni po wizycie u mechanika.. jeśli macie jakieś własne przypuszczenia to proszę pisać ....

Dzięki pozdrawiam :roll:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/#findComment-305937
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

zaznaczam iż samochodem przejechałem 300 km jest ze 3 tygodnie w kraju sprowadzony z Holandii i na razie nic nie było przy nim robione dopiero bedą wymieniane filtry rozrząd kompletny oleje płyny it.d.

O głośnej pracy silnika już nie pisze znika jak się zagrzeje myśle że może po wymianie olejów i regulacji coś się polepszy...

W Y1,7 dt nie ma samoczynnej kompensacji luzów zaworowych, więc trzeba wyregulować zawory co 10lat lub co 150 tys, więc prawdopodobnie stąd ta głośna praca na zimnym silniku. A swoją drogą to podziwiam Twoją odwagę, że nie wymieniłeś rozrządu zaraz po kupnie auta.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/#findComment-284542
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, mam astre 2.0 tdi. Problem polega na tym, ze po przekroczeniu 3000 obrotow zapala mi sie kontrolka z silnikiem. Auto robi sie mulaste ale ale jedzie nawet 140 km/h. Nie ma kopcenia, auto nawet mniej spala. Okolo 3 tygodnie temu byla regenerowana pompa a jakis tydzien do tylu podobno byl wyjmowany silnik. Jak jechalam samochodem po regeneracji pompy bylo wszystko ok. natomiast jak teraz odebralam je z garazu jest mulaste i swieci sie ta kontrolka. Przepraszam za tak haotyczny tok ale nie bardzo sie na tym wszystkim znam. Prosze o pomoc :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/#findComment-146002
Udostępnij na innych stronach

siwa, niestety masz autko napędzane ropą,więc nie pozostaje nic innego, jak podłączyć się pod kompa w celu odczytania błędów.Jak już będziemy znać błąd to pomożemy,bo w tej chwili ciężko cokolwiek powiedzieć, bo przyczyn może być ful.
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5945-kontrolki/#findComment-145966
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności