Gość Gawlak Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 nie wiem komu dales to auto do roboty ale to jakis kowal nie posprawdzal podstawowych rzeczy 1.wentylator 2.droznosc ukladu masz napisane co robic jak sie uporasz to daj znac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-476910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Jak doszła temperatura do 100 stopni to już nie powinno syczeć tylko wywalać płyn. Jak dla mnie to masz za mało płynu i zapowietrzony układ.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-476913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartass210 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Po sprawdzam to co piszecie. Gawlak tylko od kiedy silnik przy -10 nagrzewa sie do takiej temp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-476921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 To może ja podpowiem. Jak masz w układzie zamiast przewidzianych np 8 litrów tylko 5 to chyba nic dziwnego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-476922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 jak od kiedy ?? 1.wtedy kiedy wentylator sie nie zalacza jak powinien 2.jak uklad jest nieszczelny (masz dziure w korku) uklad nie trzyma cisnienia i temperatura rosnie cisnienie i plyn powoduja ze temperatura wrzenia to nie 100 stopni ale ponad 120 3.jak uklad jest niedrozny (zapchana nagrzewnica) 4.jak pompa wody nie tloczy jak powinna 5.jak termostat jest przyciety w pozycji zamknietej mam dalej pisac ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-476928 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Jeśli buzuje w układzie, dyma węże, przegrzewa, to tak jak wspomniano plus jakaś nieszczelność w ukł. i np dymanie kompresji w układ wchodzi w grę. Sama nagrzewnica to np.: - niedobór płynu, - zapowietrzony ukł. chłodzenia, - niedrożność nagrzewnicy, przewodów (mało prawdopodobne) - złe wpięcie instalacji lpg - lub poprostu uszkodzone sterowanie Zapchana nagrzewnica nie spowoduje przegrzewania czy buzowania w silniku ew brak ogrzewania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-477421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ucholot Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Siema Gawlak stare konto padło mi więć możecie mnie uważać za nowego ale mniejsza w to, dziś pozwiliłem sobie sprawdzić koledze tą Calibre i powiem Ci zatkaliśmy tą lipna dziurę w zbiorniczku ale mimo to układ słychać fizycznie jest zapowietrziony i w żaden sposób nie idzie go odpowietrzyć. Moje obawy to zakamieniona nagrzewnica, bo z tego co mi wiadomo to wcześniej tzn była lana woda, upewnij mnie tylko czy jak jest tak ostro zakamieniona nagrzewnica, ukłąd może się sam nieodpowietrzyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-477832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 zrob obejscie nagrzewnicy czyli po prostu ja odlacz uklad teoretycznie odpowietrza sie sam ale mozna mu pomoc odpalic auto poczekac do nagrzania (wlaczenia wentylatora) delikatnie odkrecic korek i tak kilka razy do tego podpompowac rura przy chlodnicy (wymusic ruch plynu)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-477865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ucholot Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Gawlak wszystko robiłem oprócz odłączenia nagrzewnicy ale najpierw zrobie te obejście a póżniej napisze czy pomogło czy też nie. Więc Bartass210 do roboty obejście nagrzewnicy która być może kryzuje mocno i nie ma siły wycisnąć bąbla powietrza.\ Gawlak dzięki na chwilę obecną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59461-calibra-16v/page/2/#findComment-477909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.