Skocz do zawartości

wymiana wkladu lusterka astra h


Gość Szefo2005

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szefo2005

Witam
Troche szukałem w internecie na temat wymiany wkładu lusterka i
nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi mi o wymiane wkladu lusterka
zewnetrznego prawego (lusterko podgrzewane), a w szczegolności o to czym
odczepić od starego wkladu 2 kabelki ze stykami które sa przyczepione i
slużą do podgrzewania lusterka. Są one nie jako zalutowane czyms
przezroczystym, chce je odczepić i doczepić do nowego wkładu. Jak to
zrobić? nie jestem mechanikiem i podejrzewam ze jest to banalnie proste,
ale dal zieolnych ludzi w tym temacie wszytsko wyadaje sie trudne icon_e_biggrin.gif Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Na kabelkach tych jest końcówka w ciemnej lub jasnej koszulce izolacyjnej. powinna zsunąć się do góry (w kierunku od wkładu) i wtedy możesz odłączyć wtyczkę. Jeśli to nie pomoże to zrób zdjęcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Szefo2005

Dzieki pomogło poradziłem sobie z tym, tylko ze teraz mam kolejny problem ... mianowicie chodz mi elektryka lusterka tzn. chodzi lusterko w gore i w dol ale nie na boki. Co tutaj mogło się uszkodzić? jak to ewentualnie zrobic. Nie chce isc jak jelen do warsztatu i mnie skasuja za jakas pierdulke. Elektryka chodzi slychac jak silniczek pracuje przy przesuwaniu lusterka w gre i w dol oraz na boki, wiec podejrzewam ze to jakis element od silniczka.

Pozdrawiam i czekam na porady

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Źle nałożyłeś wkład. Wstaw auto do garażu i ogrzej lekko wklad oraz to co za nim jest. Plastik wtedy jest bardziej elastyczny. Oprzyj dłoń na wkładzie i porusz nim do końca w lewo i w prawo. Wkład musi wskoczyć w jabłko od napędu lewo/prawo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Szefo2005