Gość Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 bo auto ma przejechane zapewne więcej a u niemca auto nie stoi tylko jeździ   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59634-opi%C5%82ki-metalu-i-z%C5%82ota-opel-astra17-cdti-110km-2008r/page/2/#findComment-478717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitek1234 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 posrednik od ktorego kupowałem auto zapewniał mnie ze licznik nie był cofany. a w jaki sposób idzie sprawdzic czy licznik byl cofany czy nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59634-opi%C5%82ki-metalu-i-z%C5%82ota-opel-astra17-cdti-110km-2008r/page/2/#findComment-478733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 AH powinna być na CANie więc można spróbować porównać przebieg zapisany w liczniku z odczytem ze sterownika silnika. Jednak jak auto "skręcili" fachowo a nie na odwal, to nie zweryfikujesz. Chociaż można po VIN dochodzić w "germańskim" ASO gdzie był serwisowany - kiedy i przy jakim przebiegu ostatnią wizytę odnotowali.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59634-opi%C5%82ki-metalu-i-z%C5%82ota-opel-astra17-cdti-110km-2008r/page/2/#findComment-478736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 W ah chyba nie ma zapisanego w sterowniku przebiegu, a co do przsebiegu nie ma reguły u mnie pompa siadła po 140tyś, może nawet wcześniej ale przy takim przebiegu wymieniałem filtr... Zamiast dochodzić ile auto ma nalatane zajmij sie tą pompą, to gdzie i jaką ropę tankujesz nie ma nic wspólnego z opiłkowaniem pompy, opiłki to po prostu łuszczący się metal ze ścianek pompy i tyle... Przy okazji czyszczenia całego układu paliwowego nalezy też wtryski wymontowąć i zobaczyć czy nie ma na sitkach opiłków...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59634-opi%C5%82ki-metalu-i-z%C5%82ota-opel-astra17-cdti-110km-2008r/page/2/#findComment-478764 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitek1234 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 ok dzieki za rady , a mechanik juz wymontował pompe i juz bedzie regenerowana, i czyszczenie układu, nie moge sie z tym pogodzic tyle kasy wydac musze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59634-opi%C5%82ki-metalu-i-z%C5%82ota-opel-astra17-cdti-110km-2008r/page/2/#findComment-478772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Nie pamiętam już teraz dokładnie ale z dobrym rabatem w aso dałem za fabrycznie nową pompę chyba ok3400zł to wedle mnie duzo lepsza opcja niż regenerowana pompka... Edytowane 6 Marca 2013 przez marmi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59634-opi%C5%82ki-metalu-i-z%C5%82ota-opel-astra17-cdti-110km-2008r/page/2/#findComment-478887 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.