Skocz do zawartości

Astra H tunnig - wizualny + jakieś drobne ulepszenia


Gość Spencer13

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Spencer13

Witam jestem początkującym forumowiczem i oplowiczem dlatego proszę o wyrozumiałość.

 

Czy jest możliwość wymiany całych swiateł w astrze przód i tył ? Np chciałbym zamontować coś w stylu audi z tyłu - pozcycyjne obrysowe, a z przodu coś takiego jak montują teraz w większości nowych samochodów vw, kia, citroen, audi, mianowicie z taką jak ja to nazywam "łyżwą" LED . :help:

 

I teraz tak moje pytanie czy sie da ?

Gdzie się zajmują tego typu rzeczami - Warszawa i okolice ?

i kwestia ile to kosztuje - how much - skolko ??

 

Drugi wątek to kwestia przyciemniania szyb czy jest jakiś inny sposób niż folia ?? i ile to kosztuje ??

post-21184-0-24212200-1362917698_thumb.jpg

post-21184-0-67745600-1362917746_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego popatrz sobie co jest dostepne na rynku

swiatel takich jak w audi raczej nie dostaniesz

a jak sa to niestety ich jakosc jest niska

google w ruch i allegro na poczatek

 

co do szyb to piecowo sie przyciemnia

ile ??

poszukaj na necie firm i popytaj ile

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 4 tygodnie później...
Gość ArjunA

Spencer również jestem na wstępnym etapie w lekkiej zmianie wyglądu mojej Astry. Zastanawiałem się nad zmianą całych reflektorów przednich na te oferowane przez DEPO czyli tzw. Angel Eyes. Wklep sobie na Allegro Angel Eyes to wyskoczy Ci kilkanaście aukcji. Cena za komplet oscyluje w granicach 650-700zł. Szkoda ,że te ringi nie świecą na biało tylko mają normalną barwę.

 

W przyszłym tyg. planuje zakupić nowe felgi 17 + nówki opony. Na 16 calowych felgach GTC wygląda słabo :/

 

Od czego planujesz ulepszyć swoją Astrę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość McPower