Gość papik_zlotow Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 wykreilem jedna ze swiec i nie jest tak zle ale jak widac auto odpala odrazu bez pilowania iskra jest wielka a mam pytanie bo czy jak kupie ten powiedzmy 10 w 40 GM zmienie filterek czy moze to jakos zmniejszyc to kompcenie czy jest wgl taka szansa cz to beda pieniadze wywalone w bloto ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-484723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romantyr Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 czy jak kupie ten powiedzmy 10 w 40 GM zmienie filterek czy moze to jakos zmniejszyc to kompcenie czy jest wgl taka szansa cz to beda pieniadze wywalone w bloto ?? Jeśli kupisz olej lepszej jakości,to pieniądze nigdy nie będą wydane na marne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-484726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papik_zlotow Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 dzisiaj patrzalem stan oleju i mialem ledwo bagnet zanurzony w oleju . ... musi niezle brac olej chyba glupi bylem ze po wymianie uszczelki od glowica nie dalem do sprawdzenia glowycy. lepiej dac glowice do regeneraacji koszt 200zl jakos czy kupic gotowa za 250zl ? i czy odrazu zmieniac pierscienie bo komplet za 70zl jest. ale slyszalem ze czasem an nowym gorzej bedzie jak z starym. blok tez do szlifu dac czy jak ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-484733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papik_zlotow Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 na filmie zreszta widac jak kopci jak lokomotywa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-484734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietekforce Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Stare auto zawsze kopci, jeśli w komorze silnika jest w miarę czysto- świece nie zasyfiają się na czarno to niema spiny. jeśli faktycznie chcesz brać się za remont silnika proponuję zmierzyć kompresje na sucho i z olejem. Bedziesz wiedział czy pierscienie czy uszczelniacze zaworowe. Ja bym olał bo tragedii niema, a zawsze może kapać olej gdzies na uszczelnieniu i dlatego go ubyło sporo. Wejdz pod auto i zobacz czy nie jest usyfiony. Wydasz dużo kasy a potem okaże się ze to przytkany katalizator- jeśli jest, lub nieodpowiednia mieszanka paliwowa. Obserwuj olej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-484746 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papik_zlotow Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 wlasnie wsiadlem w auto mowie dam mu w pizde rozpedzilem go na maxa 165 na postoju trzymalem go na obrotach az odcinal paliwo pozniej znowu duzilem go na max jazde woda az woda podeszla do 95 ostygl do 85-90 chodzil 3 minuty sobie wcisnelem pedal w deche i nie kopci na niebiesko raczej puscil maly dymek na czarno co jest grane w koncu bo juz sam nie wiem cisnelem mu albo sie cos rozwali albo nie wiem juz mowie w upe z tym autem bo sie zdenerwowalem hehe ale ustopilo jakos narazie nie wiem jak rano jak odpale go ale maly czarny dymek puszczal sobie prawie niewidoczny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-484751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marquentes Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) jak zimny silnik po odpaleniu przez chwile zadymi na niebiesko to olej bierze uszczelniaczami. a jak ciepły silnik zadymi po dodaniu gazu na niebiesko to masz zajechane pierscienie tłokowe. a to dlatego ze pierscionki przy wysokich obrotach nie daja rady zbierac oleju z tuleji cylindra i puszczaja ollej do komory spalania i stad te spalanie oleju i ubytki. masz poprostu zajechany juz silnik. przerabiałem u siebie to samo kopcił mocno i ubywało 2l oleju na 1000km.po rozebraniu motoru i wyciagnieciu tłokow ujrzałem spieczone/sklejone z tłokiem pierscienie olejowe . silnik wymieniłem na nowy 1.6 8v , i ani dymu ani ubytku nie widac przy pałowaniu. Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez marquentes   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-485003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papik_zlotow Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 wlasnie juz tak dosc duzo myslalem na ten temat i nie bede remontowal silnika zajade go az stanie i wtedy zmienie silnik. Te silniki nie sa drogie wiec wyrwac mozna juz za 200-300zl a moj sprzedam na zlom i drugi mam za polowe ceny a ten silnik mozna samemu zmienic. Dziekuej za rady   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-485026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marquentes Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 nie kupisz zdrowego 1.6 8v x16szr za 200-300 zł minimum 600 . mi sie udało kupic za 480 zł z osprzętem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60578-16-8v-kopci-czy-to-mozliwe/page/2/#findComment-485031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.