Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Tak jak w tutule nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób w paliwie miałem olej silnikowy. ( omega 2.0 dti) pewnego ranka wstałem odpaliłem auto i po chwili zgasło- kiedy odkręciłem filtr paliwa był czarny jak i same paliwo w zbiorniczku filtra. Ciśnieniem przez wlew opróżniłem paliwo ze zbiornika i ono tez było czarne. Jednocześnie olej ze stanu 3/4 skoczył na 1/4 Macie jakieś sugestie jak to się mogło stać? Robiliśmy to ze szwagrem i on mówi ze jedyna opcja to jest taka ze pompa wtryskowa smarowana jest olejem a nie paliwem. Ale ciekawostka wzięliśmy przeźroczysty baniak z czystym paliwem włożyliśmy przewód paliwa i przelewu, odpowietrzyliśmy i po krótkim chechłaniu odpalił jak gdyby nigdy nic. Zgasiliśmy odpalił od cyknięcia ponownie i zostaiwliśmy go zeby pochodził żeby zobaczyć czy to popma przepuszcza olej i nic z tego paliwo w baniaku było czyściutkie. I co Wy na to ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6063-olej-sil-w-zbiorniku-z-rop%C4%85-w-omedze-20-tdi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 witam zakupiłem frontere i jest tam ten sam problem skąd ten olej może ktoś wie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6063-olej-sil-w-zbiorniku-z-rop%C4%85-w-omedze-20-tdi/#findComment-292093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 witam .sprawdz kolego przelew jezeli to cie nie naprowadzi prosze na pr pozdrowionka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6063-olej-sil-w-zbiorniku-z-rop%C4%85-w-omedze-20-tdi/#findComment-291312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 witam .sprawdz kolego przelew jezeli to cie nie naprowadzi prosze na pr pozdrowionka Nie przelew bo przelewy nic nie maja z tym wspólnego tylko uszczelki na tzw.trawersach wtryskiwaczy .Koszt W granicach 230żł 4szt miedziane- 4szt gumowomiedziane 4szt typ o-ring na trawersy - 2szt uszczelki pod kolektor dolotu 1szt pod dekiel klawiatury 1szt.pod pompę Vac. 1szt typu o-ring na wałek rozrządu i pokrywę klawiatury. Do tego metr przewodu na przelewy fi::3,2 3szt trójników abyśmy mieli 100%pewność że nie złamiemy przy demontażu. Dla wprawnego mechanika 4- 6godzin pracy z myciem kolektora włącznie.Wiąże się to z wyciąganiem wałka rozrządu lub podnoszenia go . W drugim przypadku niestety ale nie będą wymienione 4szt miedziane na końcówce wtrysku bo należy wyjąć wałek. Koszt kol.fronda, jest różny od 500 do 15000 I już na marginesie dla czystej ciekawości żadnym olejem silnikowym nie jest smarowana pompa ,powód jest tych trawersów !! Ale to inna bajka dlaczego tak a nie inaczej dużo tłumaczenia. Gdyby bylo inaczej mielibyśmy paliwo w oleju śilnika , a nie odwrotnie oleju silnikowego w zbiorniku paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6063-olej-sil-w-zbiorniku-z-rop%C4%85-w-omedze-20-tdi/#findComment-291307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aleksandra_astra2000 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Nie przelew bo przelewy nic nie maja z tym wspólnego tylko uszczelki na tzw.trawersach wtryskiwaczy .Koszt W granicach 230żł 4szt miedziane- 4szt gumowomiedziane 4szt typ o-ring na trawersy - 2szt uszczelki pod kolektor dolotu 1szt pod dekiel klawiatury 1szt.pod pompę Vac. 1szt typu o-ring na wałek rozrządu i pokrywę klawiatury. Do tego metr przewodu na przelewy fi::3,2 3szt trójników abyśmy mieli 100%pewność że nie złamiemy przy demontażu. Dla wprawnego mechanika 4- 6godzin pracy z myciem kolektora włącznie.Wiąże się to z wyciąganiem wałka rozrządu lub podnoszenia go . W drugim przypadku niestety ale nie będą wymienione 4szt miedziane na końcówce wtrysku bo należy wyjąć wałek. Koszt kol.fronda, jest różny od 500 do 15000 I już na marginesie dla czystej ciekawości żadnym olejem silnikowym nie jest smarowana pompa ,powód jest tych trawersów !! Ale to inna bajka dlaczego tak a nie inaczej dużo tłumaczenia. Gdyby bylo inaczej mielibyśmy paliwo w oleju śilnika , a nie odwrotnie oleju silnikowego w zbiorniku paliwa. Witam. Właśnie mam ten sam problem co Pan któremu odpowiadałeś na te pytania. ja wymieniłam w mechanika chyba wszystkie uszczelki jakie były możliwe. wszystko ruszyłam tylko nie pompę, bo to w sumie najdroższe... strasznie ciągnie olej. Zainstalowałam sobie pompkę, by rano odpalić, ponieważ jak napisał poprzedni pan pojawia się powietrze i jest problem. zainstalowałam przezroczyste przewody i jest normalnie czarna ropa. Jestem załamana...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6063-olej-sil-w-zbiorniku-z-rop%C4%85-w-omedze-20-tdi/#findComment-393945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.