Gość medtykament Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 opisze sytuacje i prosze o radę. samochoda Astra H z19DTH 150km 2008 r DPF 205000 km W ostatni pt. spieszylem sie :przejechałem autostrada ok 70 km z predkościa 200-220 km/h -silnik bez problemu sie rozpedzał,zadnych problemów; nastepnie powrót tez autostradą-paliwo w baku rezerwa,ale blisko stacja pal.- but w podloge i auto muli-rozpedza sie do 190 i dalej sie buja,zupelnie inny samochód.Zatankowałem do pelna-auto tak samo muli. Podjechałem na hamownie- 120 Km,po zaslepieniu EGR 130 km;poza tym przy wyzszych obrotach puszcza czarna chmurkę- powiedziano mi ze w aucie z DPF takie cos nie powinno wystepowac. Zalecili :wymiana EGR (600 zl), kolektor ssacy (900 zl),wyciecie DPF (1200 zl ) i dalej zobaczymy. Z błedów wywala :cos ze swiecami (nie pamietam) i nic wiecej. Auto pali na dotyk,oleju nie bierze,płynu chlodniczego nie ubywa.Jest swiezo po wymianie turbiny (nowka),wymianie oleju,filtra oleju,powietrza. poza tym na 4,5,6 tak od 2500 zl gorzej przyspiesza i słychać dziwny dzwiek (takie delkatne łuo lup -jakby wydech był zatkany i cos sie przepychało) Panowie co radzicie ? myslalem ,zeby zaczac od wymiany filtra paliwa (byl wymieniany jakies 25000 km temu), a moze zły olej zalali odczas wymiany turbo?? Prosze o rade.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60664-ucieklo-30-km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 dużo w niej wymieniłeś. Pytanie czy był sens? czy robiono odczyt danych na żywo? Czy ciśnienie na szynie common rail jest właściwe?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60664-ucieklo-30-km/#findComment-485166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.