Gość Anonymous Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Ja po zmianie z oryginalnego blaupunkt na clarion mam ten sam problem i z tego co poczytałem powinna pomóc zamiana. Dam znać, jak się za to wezmę. Pozniżej link wyjaśniający logikę zapłonu (może już gdzieś był): http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/ignilog.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6077-nowe-radio/page/4/#findComment-172359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Podpinając się pod temat ... Zamianę czerwonego z żółtym robi się bezpośrednio na kostce ISO (jako że tu też wystepują takie kolory) czy na wtyczce, którą bezpośrednio wkładam do radia ? Mam nadzieje, że moje pytanie nie będzie nikogo irytowało . Dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6077-nowe-radio/page/4/#findComment-170635 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Zamianę czerwonego z żółtym robi się bezpośrednio na kostce ISO (jako że tu też wystepują takie kolory) czy na wtyczce, którą bezpośrednio wkładam do radia ? Mam nadzieje, że moje pytanie nie będzie nikogo irytowało Rozwiń trochę pytanie. We wtyku iso w aucie zamienić musisz czarny z czerwonym. W przypadku przejściówki z iso na konkretny wtyk do radia to masz możliwość rozpięcia żółtego i czerwonego przewodu(są takie "konektorki" w przezroczystej izolacji). Wystarczy, że je porozpinasz i podłacysz odwrotnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6077-nowe-radio/page/4/#findComment-170562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.