Gość Halandilas Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Witam.Od pewnego czasu losowo zapala się kontrolka check engine,głównie podczas jazdy na autostradzie kiedy stałe są wyższe obroty alenie zawsze. W sumie z silnikiem nic wyczuwalnego się nie działo do dziś,kiedy na dworze było 25 stopni i nie mogłem praktycznie ruszyć podgórkę z jedynki - 1200 obr i toczymy się. Przeszła burza temperatura 16stopni i auto w dawnej kondycji.LogiIgnition Status,On 12VBattery Voltage,13.8 VMain Relay,ActiveSpill Valve Relay,ActiveAccelerator Position Sensor Signal,0.0 %APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.64 VAPP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.32 VSim. Idle Switch (Simulated),ActiveSim. Full Load Switch (Simulated),InactiveMass Air Flow Sensor,1.96 VMass Air Flow Sensor,39.1 kg/hBoost Pressure,2.16 VBoost Pressure,94 kPaBoost Pressure Command,100 kPaBarometric Pressure,4.73 VBarometric Pressure,99 kPaIntake Air Temperature,2.69 VIntake Air Temperature,39 °CCoolant Temperature,1.73 VCoolant Temperature,66 °CFuel Temperature,48 °CBrake Switch 1,InactiveBrake Switch 2,Inactive 12VClutch Switch,InactiveOil Pressure,NormalA/C Information Switch (Air Conditioning),ActiveA/C Pressure (Air Conditioning),528 kPaA/C Coding (Air Conditioning),A/C DetectedActual Injection Start,18.0 °CAInjection Quantity,5 mg/strkPulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,5.1 %EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),75.0 %Pump Speed,425 RPMEngine Speed,849 RPMDesired Idle Speed,850Glow Time Relay,InactiveA/C Relay (Air Conditioning),InactiveVehicle Speed Pulse,Not ReceivedVehicle Speed,0 km/hTelltale (Check Light),OffGlow Time Telltale,Off 12VDiagnosis Glow Time Relay,InactiveOutside Temperature,23 °CBłędy z dzisiaj (ostatnie kasowane w kwietniu były identyczne)P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit Invalid Signal(08) - Not presentP0105 - Boost Pressure Sensor Circuit High Input(01) - Not presentP1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)(03) - Not presentP0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)(05) - Not presentBardzoproszę o pomoc bo długo już szukam i czytam ale nie jestem do końcaprzekonany czy wymieniać np. przepływomierz albo czyścić EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Przepływomierz do wymianyco pokazuje błąd p0100 tak jak i mi. p0400 niby to błąd związany z egr nie zaszkodzi wyczyścić, ja mam ten sam błąd egr czyszczony 2x i błąd mam nadal.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Halandilas Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 A w związku z tym błedem P0400 zapala Ci się też check engine?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Masz silnik z pompą rotacyjną .. więc masz i EGR i sterowanie Turbo na podciśnieniu .. jeżeli te dwa byki występuja razem ..to szukaj dlaczego nie masz podciśnienia .. najpewnie będzie problem z przewodami podciśnieniowymi .. lub samą pompą podciśnienia na alternatorze. Owocnych poszukiwań .. i daj znac co wylapałeś. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 A w związku z tym błedem P0400 zapala Ci się też check engine? Tak czasem jade max zazwyczaj 120km/h a tu ni stąd ni z owąd zapala się check p0400 auto słabnie że max mogę pojechać te 120 i czy spadną mi obroty do 1tys czy też pójdą wyżej check gaśnie dopiero po wył silnika. Check ten z kluczykiem auto nawet p0400 zaświeci i na niższych prędkościach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486392 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Halandilas Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Tak czasem jade max zazwyczaj 120km/h a tu ni stąd ni z owąd zapala się check p0400 auto słabnie że max mogę pojechać te 120 i czy spadną mi obroty do 1tys czy też pójdą wyżej check gaśnie dopiero po wył silnika. Check ten z kluczykiem auto nawet p0400 zaświeci i na niższych prędkościach. Identycznie to wygląda u mnie. W sumie to ten przepływomierz ma już 160 tys. przejechanych więc nie wiem czy od niego nie zacząć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 http://www.google.com/cse?cx=partner-pub-9700144528837817:xyljnyyogxd&ie=ISO-8859-2&q=w=Szukaj+w+Opel24&ref=#gsc.tab=0&gsc.q=p1125   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Halandilas Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Ciśniemnie ładowania,94 kPażądanie ciśnienia ładowania,100 kPa Czy to jest duża różnica?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Przyjacielu kup sobie przepływomierz pomoże zobaczaysz. Zniknie Ci błąd p0100 i p0400. Możesz wyczyścić przy okazji egr nie zaszkodzi a na pewno pomoże. Uszczelnij sobie tam gdzie masz stare uszelki silikonem na wysoką temp. jak będą dobre te uszelki jeszcze to nawet możesz na nie dać ten silikon. Tylko nie kupuj używki czy jakiegoś wschodniego producenta. Kup sobie orginał bosha ja dałem jakoś 275zł mechanik znajomy mi z hutrowni zamawiał na allegro widziałem to tak z 300zł + przesyłką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486472 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Ciśniemnie ładowania,94 kPa żądanie ciśnienia ładowania,100 kPa Czy to jest duża różnica? to nie jest żadna różnica .. ale to snapshot na wolnych obrotach a problem wychodzi powyżej 3000 rpm kiedy to turbina kręci się tak szybko i doładowuje tak dużo, że potrzebny jest już upust spalin aby zwolnić turbinę. Niestety wtedy potrzebne jest podciśnienie, aby otworzyć zawór na turbinie. A Ty prawdopodobnie nie masz go w swoim silniku. Dlatego nic nie kupuj .. tylko sprawdź swoje przewody podciśnieniowe i pompę podciśnieniową, która w Twoim aucie jest na alternatorze. Jeżeli występują dwa błędy czyli błąd z EGRa i błąd z turbiny mówiący o za wysoki ciśnieniu doładowania to wtedy brakuje podciśnienia, bo oba te dwa urządzenia w Twoim aucie są sterowane poprzez zmianę podciśnienia. To nic nie kosztuje .. potrzeba oglądnąć dokładnie przewody podciśnieniowe lub sprawdzić za pomocą podciśnienia lub ciśnienia szukając miejsca przedmuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60845-astra-g-check-engine/#findComment-486622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.