Gość Anonymous Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Mam pytanie słyszałem ze sa jakies specjalne wezyki chodzi mi o te przelewowe co sa jakiejs lepszej firmy?ja załozyłem zwykłe bo taki dostałem od mechanika jak myslicie ile moga wytrzymac? i kolejne pytanie chodzi mi o odpowietrzenie przeprowadziałem sam pompka od mechanika i nie wiem czy w pełni odpowietrzyłem ale autko pali bez zarzutu i hula tez nie nagannie narazie. Czy mozliwe ze jest zapowietrzone?i jaki moze miec wpływ zapowietrzenie na silnik pompe i reszte? Z gory dzieki:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 camel2602, sorry al nic nie zrozumialem z twojego opisu :-/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304860 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Pytanie dotyczy wezykow przelewowych tych co wychodza z silnika i ida do pompy. A o odpowietrzenie tegoz samego układu:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 W wezach tych nie ma zadnego specjalnego cisnienia, o ile jakies jest sluza one do odprowadzenia nadmiaru paliwa do baku. W sklepach motoryzacyjnych maja takie weze do kupienia na metry, wiec jezeli sie boisz to kup metr i pozakladaj dla swietego spokoju nowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 A ile takie wezyki wytrzymuja?moje tez sa z tych na metry. Tylko słyszałem czy czytałem gdzes ze sa jakies lepsze stad to pytanie:)a jak wyglada sprawa odpowietrzenia?czy mozliwe ze jest tam jeszcze powietrze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 pierwsze slysze o jakims odpowietrzaniu ukladu benzyny ,chcesz tam pruznie zrobic? a co ze zbiornikiem paliwa ? bakiem:) jak bedziesz wlewal paliwo zeby sie powietrze nie dostalo? za wszystko odpowiada pompa i nic wiecej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiaczek410 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 z tego co wiem to zapowietrzenie ukladu jest wtedy gdy zabraknie Ci paliwa... Po prostu tam gdzie powinno byc paliwo jest powietrze... W ekstremalnym przypadku moze Ci sie spalic pompka ale to przypadek jeden na milion... drugim takim momentem jest sytuacja gdy uklad lapie "lewe" powietrze np na jakichs zlaczach i tam gdzie powinno byc tylko paliwo pojawia sie powietrze... nie ma z tym dramatu no chyba ze powietrza jest duzo... z tego co slyszalem cierpia na tym wtryski ale jest to wyczuwalne w czasie jazdy (szarpie, prycha itd) i tym samym latwe do identyfikacji... mialem tak w golfie... W dieslach podobno to jest grozniejsze ale tez nie az tak zeby Ci od razu samochod eksplodowal...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bowitek Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Darecki, czytaj no uważniej, przecież camel2602 ma diesla, nie benzynę. Co do wężyków odpływowych, to jeśli są nieszczelne, to układ może się zapowietrzać (cofa się paliwo w układzie). Jeśli założyłeś igielitowe, to zmień na gumowe, bo igielit w niskich temperaturach robi się sztywny i mogą powstawać takie nieszczelności. Jeśli chodzi o pracę silnika (dotyczy tego konkretnego przypadku), to możesz mieć utrudniony rozruch po dłuższym postoju, po rozruchu wróci do normy. Skutki to ogromne obciążenie dla aku i rozrusznika, W dieslach z paskiem rozrządu może przeskoczyć pasek (w 2.0 dth jest chyba łańcuch, więc nie grozi). camel2602, jeśli autko chula i nie ma problemów, to nie jest zapowietrzone   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Dzieki wielki:)nie wiem jakie to sa wezyki z wygladu takie same jak były załozone tzn czarna wyglada na gume a nawierzchu jakims materiałem obłozone i tyle. Własnie nie wiedziałem czy nie jest jeszcze zapowietrzony bo sie naczytałem jak wyglada ten proces ze to fachowcy musza robic a ja to sam naprawiłem stad moje watpliwosci:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304557 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 ]Darecki[, czytaj no uważniej, przecież camel2602 ma diesla, nie benzynę. aj sorki moja wina ,w takim razie przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6085-zapowietrzenie/#findComment-304461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.