Gość cyberjasiu Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Na początku pisałeś że pobór prądu po wyjęciu pierwszego bezpiecznika głównego spadł do 0.02A Wypinałeś też bezpiecznik F22 - na licznik, on jest zasilany z innego bezpiecznika głównego (F2) więc raczej ten zasilający licznik zostawiłbym w spokoju. już po pomiarach , rzeczywiście nie było potrzeby wyciągania bezpiecznika F22 ponowny pomiar na wpiętym pokazał 0,04A a po odpięciu radia 0,03 z podłączonym alarmmem sprawdziłem żarówki w podsufitówce oraz przy tylnich drzwiach . Na włożonym bezpieczniku F28 (oświetlenie wewnętrzne) zmierzyłem napięcie na końcach kabli przy zamkniętych drzwiach i było 0,44V przy otwartych 12,53V wymontowałem przełącznik swiatła z tylnich drzwi lecz nadal było napięcie . Zaobserwowałem , że jak wkładałem ten bezpiecznik F28 to słuchać było takie "cykanie " przy przekaźnikach w puszcze bezpieczników, mam tam dwa obok siebie z lewej zielony i obok niebieski czy możliwe , że zwarcie robi się na tych przekaźnikach ?? Sprawdziłem również włącznik światła (pozycyjne , mijania i oświetlenie wnętrza ) ale też zachowuje się normalnie wciśnięty jest do końca ,mimo tego nadal jest zwarcie . Próbowałem wyciągnąć te przekaźniki ale ciężko siedzą . Jakieś dalsze sugestie ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-487311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Sam przekaźnik nie robi zwarcia tylko załącza któryś obwód i dlatego masz ten pobór prądu, Przekaźnik o którym piszesz jest pewnie w w komorze silnika http://obrazki.elektroda.pl/1481903700_1367516542.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-487322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 1 ponowny pomiar pokazał 0,04A a po odpięciu radia 0,03 z podłączonym alarmmem 2 przy zamkniętych drzwiach i było 0,44V 3 mimo tego nadal jest zwarcie ad1.pomiar jak najbardziej ok ad2. czy napięcie znika po 30 min? ad3. z czego to wnioskujesz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-487325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyberjasiu Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Co do punktu drugiego to aż tyle nie czekałem po jakiś 2 min. Odlączyłem miernik Co do punku trzeciego to pomiar prądu na wpiętym bezpieczniku f28 nadal pokazywał odczyt 0, 97 A po minucie Nie wiem czy to normalne że przwkaźnik od oświetlenia cyka przy wkładaniu bezpiecznika Dlatego pytałem czy on może powodować zwarcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-487341 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyberjasiu Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Powoli brakuje mi pomysłów szukałem w necie jedni opisują , że może to być wina ściemniacza albo problem z przełącznikiem od świateł , a co wy myślicie jakieś inne pomysły?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-487356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 sprawdź przewody pomiędzy budą a klapą, tam lubi się przecierać. sprawdź prąd na f28 po 30 min, jeżeli dalej będzie tak wysoki, to na pewno w tym obw musisz szukać usterki. może dla pewności wypnij niego wszystkie żarówki, naciągaj wiązki przewodów obserwując wskazania amperomierza, jak coś drgnie, to jesteś b.blisko a przekaźnik, może cykać przy wkładaniu ale jak powinno być w tym przypadku to nie wiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-487357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyberjasiu Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 co do usterki to raczej na pewno jest na obwodzie oświetlenia wewnętrznego pytanie tylko gdzie , zastanawiałem się nad tym czy może te krańcówki w drzwiach lub w klapie bagażnika robią zwarcie, przyglądałem się również temu przekaźnikowi spróbuje go wyjąć i zobaczę czy będzie działać to oświetlenie po włączeniu przełącznika , bo o ile dobrze rozumiem ten przekaźnik załącza oświetlenie przy otwarciu drzwi w aucie i podaje sygnał do ściemniacza po ich zamknięciu , zastanawia mnie czy to napięcie powinno być na końcówkach przewodów od oświetlenia , przypomnę 0,44 V czytałem gdzieś na forum , że jak ktoś zakładał ledy to one cały czas lekko świecą to może to normalne, że jest tam to napięcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-487464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyberjasiu Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 przepraszam , że tak długo nie odpisywałem problem został rozwiązany , przyczyną była ułamana prowadnica w schowku kierowcy po stronie wyłącznika , cały czas paliło się światło w schowku Akumulator miał już swoje lata i pewnie dla tego nie wytrzymywał do rana . dziękuję wszystkim forumowiczom za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60916-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page/4/#findComment-533440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.