Gość Lazarus Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 WitamPisze nowy wątek bo przeczytałem masę postów na ten temat każde forum mówi co innego. Mój przypadek też jest specyficzny więc z góry proszę o nie odsyłanie i pisanie poszukaj w google.Astra G 2002 roksilnik benzyna Z16SE bez gazu140 tys. przebieguKilka problemów które chyba zbiegają się w jednoAuto po diagnozie wypluwa błędyZasilania pompy paliwasondy lambdaczujnika prędkościWszystko zaczęło się jednego pięknego dnia po zalaniu paliwa z shella miałem rezerwę dolałem 10l odpalam auto i od razu błąd. Następnego dnia auto niby ok ale po zgaszeniu silnika nie odpaliło, po około 20 min pali od strzału. Teraz objawy są takie że rano odpalam auto od strzału ładnie chodzi obroty podniesione silnik się dogrzewa po kilku kilometrach po wciśnięciu pedału sprzęgła obroty spadają do granicy 500 i wracają na 1000 po kolejnych km auto gaśnie czasem mogę przejechać na sprzęgle i obroty się trzymają a czasem auto spada z obrotów i silnik się gasi. Cały czas jest tak że po dojechaniu i wyłączeniu silnika już go nie można odpalić dopiero po paru godzinach auto zaskakuje od strzału, często jest też tak że auto jak by traci moc pedał gazu w podłodze lekkie pomruki silnika jak by chciał a nie mógł i auto gaśnie i znowu nie można odpalić. Dodatkowo zwiesił się prędkościomierz nie pokazuje prędkości do 80km/h powyżej wszystko ok, po zwolnieniu do 60km/h znowu spada do zera. Auto po diagnozie komputerowej przekaźniki i bezpieczniki dobre, pompa paliwa sprawdzona, czujnik wału wymieniony przepustnicę czyściłem ale sam więc nie wiem czy dokładnie, gdzieś jeden kabelek był urwany zlutowany i podpięty Obecnie jeżdżę ze zworą na przekaźniku pompy paliwa którą usuwam po wyłączeniu silnika aby nie rozładować akumulatora, dało to tyle że gaśnie na niskich obrotach ale nie traci już mocy w najmniej odpowiednich momentach ale po zagrzaniu silnika czuć w aucie benzyną. Proszę o konkretne rady i sugestie To co znalazłem na ten temat w google i na forach pytanie jak to się ma do mojego przypadku wiem że może być to problem czujnika temperatury ale czy na pewno parę postów mówiło o czyszczeniu przepustnicy czyściłem nic nie dało uszczelniacz silniczka krokowego silnik może brać lewe powietrze hmm raczej nie nie sprawdzałem filtru paliwa ale czy coś to da i co z tymi zegarami bo już jestem zmieszany czy czujnik prędkości jest w piaście lewego koła czy w zegarach i co może powodować blędny odczyt prędkości dla ECU Z góry dzieki za konkrety, darujcie sobie kom typu nie używasz przecinków albo poszukaj google.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/61158-b%C5%82%C4%85d-zasialnia-pompy-paliwa-gasnie-na-luzie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ten czujnik prędkości dotyczy silnika. Błędnie interpretujesz że to czujnik prędkości auta. Dla pewności podaj kod tego błędu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/61158-b%C5%82%C4%85d-zasialnia-pompy-paliwa-gasnie-na-luzie/#findComment-488385 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lazarus Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Niestety nie mam kodów błędów sprawdzali mi to w warsztacie nie odpisałem wydruku tez mi nie dali mój błąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/61158-b%C5%82%C4%85d-zasialnia-pompy-paliwa-gasnie-na-luzie/#findComment-489277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.