Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Witam Mam pytanko co do ustawienia kąta wtrysku. Oddałem auto do speców od pomp z problemem odpalania. Jak auto dłużej stoi to ma problem z odpaleniem, niebieski dym z tyłu. Do tego przez kilka minut było widoczne szarpanie przy jechaniu. Jak zagrzał się silnik to wszystko cacy. I teraz - mechanik zmienił kąt wtrysku na pompie - mówi że to pomoże. I dupa. Nie pomogło. 150 zł w piz.. Ale wracając do pytania - teraz wrażenie mam takie że z zapalaniem jest tak samo, dymi nawet mocniej, ale nie zauważyłem szarpania po ruszeniu. Ale za to wrażenie mam takie że o wiele głośniej chodzi !. Czy to normalne że zmiana kąta wtrysku tak mocno zwiększy głośność pompy ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6139-k%C4%85t-wtrysku-w-dieslu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 U mnie w np. zmiana kąta wtrusku powodował wyskakiwanie checka i tracił moc przestawiał mechanik o 3 stopnie pompe i wszystko wróciło do normy tzn . lepiej pali i już nie pojawia się ta fatalna kontrolka co więcej zmiejszył się CZARNY DYM i jakoś to chodzi Co mogę ci poradzić ..........Ustawienie pompy ma bardzo duży wpływ na całą prace silnika włącznie z zwiększonym zużyciem paliwa proponuje w tym wypadku jechać naprawde do speca ........ co dalej jeśli masz zwykła pompe to nic się nie stanie jak ją pomanipulujesz ale, jeśli pompa jest z elektorwłacznikiem uważaj bo koszt regeneracji popmy wacha się w granicach 2.500 do 3.000 tyś zł Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6139-k%C4%85t-wtrysku-w-dieslu/#findComment-304254 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Też miałem ten problem...Początkowo mechanik źle ustawił pompe - warczył i falował, mechnior poprawił spartoloną robotę... jednak nadal falował na obrotach na zimnym silniku. Dopiero spec od pomp coś porobił przy regulatorze napięcia i jest cudownie. (Choć jestem jeszcze pewny co do spalania)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6139-k%C4%85t-wtrysku-w-dieslu/#findComment-304233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Dzwoniłem do speców zeby sie upewnic, zapewnia mnie mechanik ze kąt napewno był źle ustawiony i napewno teraz jest poprawnie. Coprawda auto trochę żwawsze się zrobiło, ale hałasik przy odpalaniu większy jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6139-k%C4%85t-wtrysku-w-dieslu/#findComment-304137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.