Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Witam. Mam problem z Astrą 1.7 Dti. Samochód, gdy silnik jest zimny strasznie muli. Bardzo słabo wchodzi na obroty. Myslałem dotąd, że ten silnik tak ma, ale wczoraj dałem prowadzić koledze. On nie oszczędza samochodów. Ładuje obroty do 4.5 tys. Po ok. 1.5 godz. jazdy z nim usiadłem za kierownicę i bardzo się ździwiłem. Samochód miał dużo większego kopa. Z łatwością wchodził na obroty. Tak jakby coś się odblokowało. Później nie jeździłem samochodem jakieś 10 godzin. Po tym czasie niestety samochód zachowywał się tak jak zwykle, czyli strasznie mulił. Wiem, że wiele osób na forum się zna, dlatego mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Nie mogłem znaleźć odpowiedniego tematu, więc założyłem nowy. Proszę go nie usuwać. Proszę o pomoc. [ Dodano: Pią Lis 16, 2007 20:39 ] Czy nikt na forum nie potrafi mi pomóc? Nikt nie spotkał się z takimi objawami? [ Dodano: Sob Lis 17, 2007 10:44 ] Naprawdę nikt nie wie jaka może być przyczyna?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Ja posiadam w mojej asterce taki sam silnik, jak jest zimny to jest mułowaty, włącznie z ,,dziurą '' spężarki.Ale gdy się rozgrzeje to wszystko jest Ok. Dlatego ja przez pierwsz kilka -kilkanaście kilometrów traktuję silnik delikatnie. pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/#findComment-304105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Zapomniałem dodać, że wyskakuje jeszcze jakaś kontrolka. Wygląda jak klucz. U mnie nie chodzi chyba o zwykłe rozgrzanie silnika, bo jak normalnie jadę to nic to nie daje. Muszę bardzo mocno "piłować" 4,5 - 5 tys. obrotów i nie jest to kwestia kilku kilometrów. Coś jest nie tak, ale nie wiem co. Może ktoś spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/#findComment-303917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Te samochody mają inteligentny sterownik który dopasowuje się do stylu jazdy kierowcy jak się jeździ powoli to samochód staje się mułowaty a jak się trochę go przegoni robi się żwawszy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/#findComment-303906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Muszę bardzo mocno "piłować" 4,5 - 5 tys. obrotówwiesz co, jak na moje oko to juz nie piłowanie, a katowanie tego silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/#findComment-303901 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Wiem, że nie powinno się dawać tak wysokich obrotów, ale inaczej samochód nie chce jechać. Wsiadłem po koledze i naprawdę silnik zachowywał się zupełnie inaczej. Tak jakby miał z 15-20 koni więcej. Dużo lepiej łapał obroty. Na pewnym odcinku zawsze udawało mi się osiągnąć tylko 90 km/h, a wtedy po "przepaleniu" przez kolegę osiągnąłem 120 km/h i mógłbym jeszcze minimalnie więcej, także różnica jest. Proszę o opinie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/#findComment-303897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 A czy lepsze przyśpieszenie i moc pojawiła się po zapaleniu kontrolki pomarańczowej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/#findComment-303894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Kontrolka gaśnie po przejechaniu ok. 500m. Chyba będe musiał pojechać sprawdzić samochód na komputerze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6151-astra-17-dti-isuzu-muli-gdy-wcze%C5%9Bniej-si%C4%99-jej-nie-pi%C5%82uje/#findComment-303809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.