Gość kamilolo Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Po odłączeniu sondy lambda od wiązki i mierząc miernikiem napięcie na wiązce silnika pomiędzy 2 przewodami skrajnymi od strony kabla czarnego (sygnałowego) napięcie stopniowo rośnie do 5v. Komputer do diagnostyki również rejestruje takie napięcie. Po odpaleniu auta pracuje równo nie reaguje na gaz jedynie strzela w kolektor. Po chwili napięcie sondy wraca do normy i da się jechać. Byłe jak bo dusi się i strzela ale jeździ. Na gazie nie ma żadnych problemów. Czy wystarczy wymienić sondę? czy to napięcie z ECU jest nieprawidłowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62947-astra-h-16-bg-sonda-lambda-wysokie-napiecie-z-ecu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilolo Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Bardzo by mi pomogło jak by ktoś w swojej astrze zmierzył czy po włączeniu zapłonu na sondzie potrafi się robić napięcie podchodzące pod 5V. Zwarcia w instalacji nie mam a więc prawdopodobnie mam uszkodzony komputer silnika. Ma ktoś namiary na magika od sterowników silnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62947-astra-h-16-bg-sonda-lambda-wysokie-napiecie-z-ecu/#findComment-495440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jardo Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Po włączeniu zapłonu pokazuje 0.45V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62947-astra-h-16-bg-sonda-lambda-wysokie-napiecie-z-ecu/#findComment-496202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.