Gość irek12371 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam Dawno nie zagladalem,mam kilka pytan do fachowcow- 1-Mam dwie sintry w rodzinie-Jedna progi katastrofa-druga czerwona zero rdzy nigdzie-czy niektore wersje byly moze w ocynku? 2- sintra srebrna ,ma naklejke ze pasek rozrzadu byl wymieniony przy 18000tys.w 2005. ale nie nabija km. trudno powiedziec jaki jest przebieg faktyczny-licznik zatrzymal sie na 185tys silnik jest w bardzo dobrym stanie.ogladalem pasek rozrzadu,wyglada jak nowy,niejest luzny ani popekany.co poradzicie-? 3 -sintra czerwona ma nabite 300tys,silnik rano klekocze noi pobiera olej,przy gazowaniu leci niebieski dymek-Pytanie czy robic remont glowicy-czy kupic drugi silnik.niewiadomo jaki bedzie przebieg- a moze polecicie zeby wstawic inny silnik od innego auta.jaki by pasowal? Dzieki za podpowiedzi i pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62961-remont-czy-nowy-silnik-albo-calkiem-inny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 ad1 nie bylo zadnego ocynku ad2 pasek po takim czasie tez jest do wymiany wygladac moze na nowy ale zalecana jest wymiana co 60 tysi albo co 4 lata z tego co pamietam ad3 nie kombinuj ze swapami na inny bo to przerosnie wartosc auta swap np na v6 to wymiana wielu innych elementow inny pasowac bedzie tylko taki jaki masz albo x20xev tylko po co mniejszy montowac remont swojego przynajmniej wiesz co masz zakup uzywki to loteria   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62961-remont-czy-nowy-silnik-albo-calkiem-inny/#findComment-495049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyWilk Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 (edytowane) Gawlak z tego co mi wiadomo to Sintry są pierwszymi oplami robionymi w ocynku, a to dlatego że nadwodzia robione były za oceanem - tak gdzieś czytałem ale czy to prawda nie dam sobie za to ręki uciąć. Co do Twoich sinterek to ta pierwsza prawdopodobnie ma powypadkową przeszłość stąd korozja. Co do silników to pasują 3 - X22XE, Z22XE, Y22XE Remont silnika 2.2 w sintrze jest drogi a do tego problem wraca po jakimś czasie. Remont samej głowicy nie ma sensu bo nie wiesz czy to głowica czy pierścienie już kończą swój żywot - a wymiana pierścieni nie załatwi sprawy na długo. Kupno innego silnika to pewne ryzyko, jakbyś się zdecydował na taką opcję wymień od razu UPG, ja tego nie zrobiłem i potem miałem problem z przegnitą... Jeszcze jedno silniki 2.2 z tej rodziny są dość drogie niestety... Reasumując ja wymieniłem silnik na inny używany, rzekomo z niskim przebiegiem i nie mam większych problemów. Edytowane 29 Lipca 2013 przez ZlyWilk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62961-remont-czy-nowy-silnik-albo-calkiem-inny/#findComment-495217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 to cos chyba zle slyszales z tym ocynkiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62961-remont-czy-nowy-silnik-albo-calkiem-inny/#findComment-495246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Są cynkowane, nie wiem czy wszystkie elementy ale błotniki i drzwi na pewno. Sprawdziłem osobiście Co do swapa - najlepiej to co wychodziło seryjnie. Do skrzyni od 2,2 bez problemu podejdzie V6 (mam tak u siebie). Można również wrzucić saaba - pod skrzynię podchodzi ale jest więcej roboty ze swapem i osprzętem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62961-remont-czy-nowy-silnik-albo-calkiem-inny/#findComment-495251 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 to nie jest ocynk jak w audi blacha jest galwalizowana przed cieciem po cieciu i na spawach szlag trafia ten sposob zabezpieczenia i tak zardzewieje i tak jeden szybciej drugi pozniej na to nie ma patentu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62961-remont-czy-nowy-silnik-albo-calkiem-inny/#findComment-495263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.