Skocz do zawartości

wspomaganie a ładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli to koło jest na wale korbowym to raczej nie jest oryginalne.

Najlepszy dostęp do niego będziesz miał po zdjęciu prawego kola.

 

No i luzów szczególnie na boki nie powinieneś mieć żadnych.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499628
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

a nie powinno być takie? i może pękło na dwie części? jest to możliwe?

 

http://allegro.pl/kolo-pasowe-corsa-vectra-astra-1-5d-1-7td-isuzu-i3464056620.html

 

wygląda dokładnie tak jak to co u mnie jest tylko ,że u mnie jest w dwóch częściach

Edytowane przez colourme

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499637
Udostępnij na innych stronach

No to teraz rozjaśniło mi się :-D to koło co podałeś będziesz musiał zakupić,

Poszukaj używanego na pewno wyjdzie taniej.

mi też się rozjaśniło po tym zdjęciu :) czyli wynika z tego ,że to moje się rozpadło na dwie części? trochę kasiory trzeba nazbierać ale przynajmniej wiadomo o co chodzi. bardzo dziękuję za pomoc i wytrwałość :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499644
Udostępnij na innych stronach

Cena tego koła nie jest mała, więc sprawdź czy nie opłaca się bardziej przełożyć wszystkie na te płaskie. (możliwe że dodatkowo będzie potrzebny napinacz)

 

ps

odpowiadając nie cytuj całej odpowiedzi tylko przejdź niżej do okna odpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499649
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po wymianie kilku rzeczy okazało się, pasków , naciąganiu itp. - wstyd przyznać bo w miarę prosta sprawa - że przy skręcie kół pompa wspomagania dostaje taki opór ,że zatrzymuje pozostałe paski. Czyli po zdjęciu paska pompa wspomagania kierownicy/ pompa wody wszystko jest ok (oczywiście poza brakiem wspomagania), ładowanie przestało się świecić, . O tyle dziwne ,że sprawdzając to kółko, pokręcając nim palcem przy zdjętym pasku chodzi bez większego oporu, na wolnych obrotach też, dopiero przy lekkim skręcie kół coś się musi blokować, bo zatrzymują się oba paski.

No i kolejne pytanie : co to może być? szukać pompy i po kłopocie? czy może mieć maglownica coś wspólnego? tzn. czy szukać przyczyn poza pompą czy na 100% to wina pompy?

 

To jeszcze zapytam : czy może być za dużo/za mało płynu? ile powinno być na tym "patyczku"? Czy może coś jezscze powodować, że pompa się zatrzymuje? Czy rozbierać ją samodzielnie po amatorsku czy coś się wysypie z niej?

 

obrotomierz nie działa:(

Edytowane przez colourme
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-500662
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności