Gość Kacper Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Jeśli to koło jest na wale korbowym to raczej nie jest oryginalne. Najlepszy dostęp do niego będziesz miał po zdjęciu prawego kola. No i luzów szczególnie na boki nie powinieneś mieć żadnych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colourme Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) a nie powinno być takie? i może pękło na dwie części? jest to możliwe? http://allegro.pl/kolo-pasowe-corsa-vectra-astra-1-5d-1-7td-isuzu-i3464056620.html wygląda dokładnie tak jak to co u mnie jest tylko ,że u mnie jest w dwóch częściach Edytowane 9 Września 2013 przez colourme   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 A pasek jaki masz? Płaski czy trójkątny ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colourme Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 A pasek jaki masz? Płaski czy trójkątny ? trójkątny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 No to teraz rozjaśniło mi się to koło co podałeś będziesz musiał zakupić, Poszukaj używanego na pewno wyjdzie taniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499642 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colourme Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 No to teraz rozjaśniło mi się to koło co podałeś będziesz musiał zakupić, Poszukaj używanego na pewno wyjdzie taniej. mi też się rozjaśniło po tym zdjęciu czyli wynika z tego ,że to moje się rozpadło na dwie części? trochę kasiory trzeba nazbierać ale przynajmniej wiadomo o co chodzi. bardzo dziękuję za pomoc i wytrwałość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Na zakończenie znalazłem jeszcze taką fotkę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colourme Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Na zakończenie znalazłem jeszcze taką fotkę dokładnie to jest to...kurcze ,a tu tez wygląda jakby to było osobno?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499646 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Cena tego koła nie jest mała, więc sprawdź czy nie opłaca się bardziej przełożyć wszystkie na te płaskie. (możliwe że dodatkowo będzie potrzebny napinacz) ps odpowiadając nie cytuj całej odpowiedzi tylko przejdź niżej do okna odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-499649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colourme Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) Po wymianie kilku rzeczy okazało się, pasków , naciąganiu itp. - wstyd przyznać bo w miarę prosta sprawa - że przy skręcie kół pompa wspomagania dostaje taki opór ,że zatrzymuje pozostałe paski. Czyli po zdjęciu paska pompa wspomagania kierownicy/ pompa wody wszystko jest ok (oczywiście poza brakiem wspomagania), ładowanie przestało się świecić, . O tyle dziwne ,że sprawdzając to kółko, pokręcając nim palcem przy zdjętym pasku chodzi bez większego oporu, na wolnych obrotach też, dopiero przy lekkim skręcie kół coś się musi blokować, bo zatrzymują się oba paski. No i kolejne pytanie : co to może być? szukać pompy i po kłopocie? czy może mieć maglownica coś wspólnego? tzn. czy szukać przyczyn poza pompą czy na 100% to wina pompy? To jeszcze zapytam : czy może być za dużo/za mało płynu? ile powinno być na tym "patyczku"? Czy może coś jezscze powodować, że pompa się zatrzymuje? Czy rozbierać ją samodzielnie po amatorsku czy coś się wysypie z niej? obrotomierz nie działa:( Edytowane 19 Września 2013 przez colourme Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63594-wspomaganie-a-%C5%82adowanie/page/2/#findComment-500662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.