Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam następujący problem, otóż moja astra pobiera gdzieś prąd . akumulator wystarcza na ok dwa tygodnie miejskiej jazdy. Jak podpinam akumulator to bardzo iskrzy . Ladowanie ma rzędu 14,5v., odłącze alternator rozrusznik i nadal coś prąd zabiera. Bezpieczniki wyciągałem kolejno i zero rezultatów. Dodam że przy podłączaniu aku czasami mrygną kierunki (żadnego alarmu nie posiadam tylko fabryczny centralny zamek z pilota), po odłączeniu sterownika centralnego zamka nic się nie poprawia. Ratunku bo już mi brak pomysłów

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63824-astra-g-16-16v-co%C5%9B-pobiera-pr%C4%85d-roz%C5%82adowuje-akumulator/
Udostępnij na innych stronach

14,5 w jakich warunkach

bo ksiazkowe to 13,9 do 14,4

iskrzenie to moze juz byc koniec akumulatora

dlatego tez pada co chwila

to mozna sprawdzic na odpowiednim sprzecie

a bezpieczniki sa tez pod maska

pobor pradu jaki jest jak auto wylaczone stoi ??

 

Akumulatory mam trzy także prawdopodobieństwo że wszystkie trzy są uszkodzone jest minimalne. Co do bezpieczników pod maską też je wyjmowałem i nic. Takie ładowanie ma na biegu jałowym. Dzisiaj dokonam dokładniejszych pomiarów

 

Takie rzeczy jak radio wyeliminowałem na wstępie. Ładowanie nawet po włączeniu świateł długich nie spada poniżej 14,2v (bieg jałowy). Zastanawia mnie to mryganie kierunków przy podłączaniu aku (nie zawsze ale załóżmy ok raz na pięć podpięć). Co do dokładnego pomiaru spadku napięcia to niestety mój miernik jest za mało dokładny ale jak podepnę miernik to wygląda jakby był duży a potem spadał (pomijam takie sprawy jak światełko w samochodzie które się wygasza dopiero po chwili) itp. Jutro postaram się o lepszy miernik

 

nie pomiar spadku napiecia a pobor pradu masz sprawdzic

jaki jest jak wszystko jest wylaczone

poczekaj az zgasnie swiatlo w srodku

i wtedy sprawdz ile pradu wcina z aku

 

moj błąd chodzi mi właśnie o pobór prądu. Po wpięciu miernika pokazuje jakby był duży a potem spada (nie biorę pod uwagę światła w środku bo jak są drzwi zamknięte to się nie świeci, radio też całkowicie wyłączone. Jutro dorwe lepszy miernik. Zastanawia mnie tylko to mryganie kierunków, zauważyłem również że wtedy wskazówki zegarów spadają poniżej zera . Czy to normalne zjawisko?

 

Do jakiej wartości spada ten prąd.

Pomiar najlepiej dokonaj kilka minut po zamknięciu auta - oczywiście wcześniej otwierasz maskę.

 

zauważyłem również że wtedy wskazówki zegarów spadają poniżej zera

 

Podczas rozruchu spadaja ci wskazówki poniżej zera? Jeśli tak, to rozrusznik potrzebuje wyznaczona ilość prądu i jak mu go brakuje zabiera ci prąd z zegarów. Jeśli natomiast dzieje ci się tak tylko podczas pierwszego uruchomienia silnika po podpięciu aku to normalna sprawa. Hmm a może masz jakiś dokupiony alarm i on zżera prąd? Bo te mryganie kierunków jest dziwne.

Edytowane przez Cris91

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności