Skocz do zawartości

Urwany pasek rozrzadu 1,4 8v


Rekomendowane odpowiedzi

dobra troche zakrecilemw tej chwili mam 12 12 12 9 i jest ustwione na znakach ale genralnie przynajmniej tak mysle jeden zabek to naprwde minimalna roznica wiec nie mowie ze nie sie nie pomylilem o 1 zabek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64180-urwany-pasek-rozrzadu-14-8v/page/2/#findComment-503789
Udostępnij na innych stronach

hmm przed zerwniem paska bylo w przyblizeniu 12 12 12 11 po zerwaniu mam 12 12 12 9-10 roznie w sumie wskazuje

 

Jaki był powód że mierzyłeś kompresję (przed zerwaniem), kiedy dokonałeś tego pomiaru ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64180-urwany-pasek-rozrzadu-14-8v/page/2/#findComment-503801
Udostępnij na innych stronach

Ustaw ten rozrząd tak jak należy i wtedy zmierz kompresje.W tej chwili tak kolego namieszałeś że już chyba nikt nie wie jak ten rozrząd masz ustawiony.

Jeśli na wszystkich cylindrach jest 12 a na ostatnim 9 to nie jest to sytuacja normalna i gdzieś musi być przyczyna staraty kompresji

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64180-urwany-pasek-rozrzadu-14-8v/page/2/#findComment-503835
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności