Gość radek12422 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 dobra troche zakrecilemw tej chwili mam 12 12 12 9 i jest ustwione na znakach ale genralnie przynajmniej tak mysle jeden zabek to naprwde minimalna roznica wiec nie mowie ze nie sie nie pomylilem o 1 zabek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64180-urwany-pasek-rozrzadu-14-8v/page/2/#findComment-503789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 hmm przed zerwniem paska bylo w przyblizeniu 12 12 12 11 po zerwaniu mam 12 12 12 9-10 roznie w sumie wskazuje Jaki był powód że mierzyłeś kompresję (przed zerwaniem), kiedy dokonałeś tego pomiaru ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64180-urwany-pasek-rozrzadu-14-8v/page/2/#findComment-503801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek12422 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 z ciekawosci jakies pol roku temu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64180-urwany-pasek-rozrzadu-14-8v/page/2/#findComment-503823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość david2291 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Ustaw ten rozrząd tak jak należy i wtedy zmierz kompresje.W tej chwili tak kolego namieszałeś że już chyba nikt nie wie jak ten rozrząd masz ustawiony. Jeśli na wszystkich cylindrach jest 12 a na ostatnim 9 to nie jest to sytuacja normalna i gdzieś musi być przyczyna staraty kompresji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64180-urwany-pasek-rozrzadu-14-8v/page/2/#findComment-503835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.