Gość lele1122 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 (edytowane) WITAM POSTANOWIŁEM NAPRAWIĆ /WYMIENIĆ POMPĘ PALIWA W KOMBI BEZ NIEPOTRZEBNEGO ŚCIĄGANIA BAKU Z PRZERÓBKĄ POMPKI Z SDN/HB nowa pompka to 160zl wymiana 150zl robocizna ze ściągnięciem baku bo mechanik będzie chciał naciągnąć mowiac że sie nie da bez demontażu.. A to guzik prawda.....a samemu zrobiłem to za 43zl + uszczelka ok. 10zl i mam drugą pompkę na zapas... kupiłem używaną pompkę od hb ... ich jest pełno na każdym szrocie, a do kombi już ciężej.. - POMPKA 40zl-dwie złączki do kabli i koszulki termokurczliwe 3zł -uszczelka ok. 10zl tak tragicznie wyglądał dekiel: to mogło sie zapalic od zwarcia: TRAGEDIA: auto podnosimy jak najwyżej się da: (ROBIŁEM TO NA DESZCZU O 21 ZIMNO MOKRO CIEMNO) ALE DAŁO RADE) musimy mieć jak najwyżej się da AUTO PODNOSIMY NA LEWARKU JAK NAJWYZEJ i zabezpieczamy czyms mocnym: dzieku temu ze na lewarku,, to belka popżeczna jest nisko i jest łatwy dostęp do pompki: wymontowana pompka z przewodem paliwa aby nie szarpać się z tym pod autem wykrecilem tylko przewód paliwa od filtra paliwa: po lewej moja pompka a po prawej pompka od Sdn/hb: tak to wyglądała moja pompka TRAGEDIA ! mogło dojść do zwarcia i wybuch!: rozbieram obydwie pompki a właściwie dekielki: dzień następny, auto nadal zabezpieczone stabilne jak widać: zakładamy nowy dekielek: to nic że rurka jest w dół: przewód będzie lekko nagięty przy baku: lutujemy przewody albo dajemy do kogoś kto się zna na lutowaniu,, to bardzo ważne bo jak się odczepi to będzie zwarcie w baku w benzynie co może grozić utratą życia przy odpaleniu.. przygotowujemy się do montażu sprawdzonej pompki pod 12v i jakości lutu oraz ważne aby sprawdzić czy na pewno siteczko będzie równo na samym dole po przykręceniu i ułożeniu dekielka w miejscach śrubek: przygotowujemy wszytko co może być potrzebne bo jak już wejdziemy to już ciężko bez pomocnika wychodzić po np. śrubokręt albo opaski zaciskowe: widać ze mamy wystarczająco miejsca aby wsadzić pompkę.. robimy to ostrożnie bardzo uważamy żeby gdzieś kabelki się nie zawiesiły albo nie oderwały staramy się zrobić to jak najdokładniej tak żeby siteczko było na samym dole: UWAGA NA USZCZELKE aby była na miejscu śrubeczek... można nawet po włożeniu pompki, przyłapać kulka śrubek do samej uszczelki i potem pasować i przykręcać: rurek termokurczliwych nie żałować: KONIEC Edytowane 19 Października 2013 przez lele1122   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64233-wymiana-pompki-paliwa-astra-f-kombi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi