Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 problem zdiagnozowano. Koles ktory planował głowice rozpioł walki rozrzadu i sie przestawiły znaki sie niby zgadzaly ale jak sie okazalo tam jest jaki luz do tlumienia czy cos w tym stylu. Prosze o rade jak dobrze ustawic zebatki od walkow rozrzadu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6438-problem-po-planowaniu-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-301734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Koles ktory planował głowice rozpioł walki rozrzadu i sie przestawiły znaki Tak przypuszczałem znaki wcale nie swiadczą o prawidłowym ustawieniu jeżeli sie wszystko pomieszało .Wytyczną od czego należy zacząc to ustawic tłok pierwszego cylindra w GZP [ koniec sprężania początek pracy]zawory na tym cylindrze są zamknięte i wtedy sprawdzac położenie znaków na kołach. Odnośnik ustawienia pierwszego cylindra GZP powinien znajdowac się znak na kole zamachowym ,czyli w obudowie sprzęgla otwór i obracając wałem ustawic znaki na pierwszy cylinder jakie to proste prawda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6438-problem-po-planowaniu-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-301725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam mam taki sam problem i metoda prob i bledow doszedlem do tego ktory zawor i stwierdzilem ze to wina popychacza.Popychacz sklada sie z 2 czesci i ta gorna czesc ma rozne grubosci ktorymi reguluje sie luzy zaworowe.Moze zamieniles popychacze i dlatego ci sie nie zgrywaja.Nie jestem specjalista ale wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna wlasnie ide skladac moj silnik i pozniej podziele sie czy to byla trafna diagnoza pozdrawiam Pepe. [ Dodano: Pon Lis 24, 2008 20:27 ] Jesli chodzi o walki rozrzadu to ten bez kola zebatego trzeba nastawic poprzez dziure ktora przechodzi na wylot przez obie te zebatki. Ja wsadzilem tam bolca trzeba troche sily uzyc zeby sie rozgiela sprezyna pomiedzy nimi jak bolec przejdzie prosto na wylot to wedlug mnie powinno byc ok.Dalej pewnie juz wiesz jak je zlozyc na tej zebatce jest jeden punkt a na tej z kolem zebatym dwa i trzeba je zlozyc do siebie jeden punkt pomiedzy dwa i wszystko powinno byc ok.Jesli nie to musisz sprawdzic tak jak pisalem wczesniej na popychaczach luz powodzenia Pepe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6438-problem-po-planowaniu-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-220301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomar Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Sprawa pozornie banalna - podobny objaw występuje w silniku Z17dtl. Powodem jest złe złożenie wałków rozrządu. Wałek drugi (nie napędzany) posiada kasownik luzu. W kasowniku i w zębatce głównej są otwory, które należy zgrać przed montażem przez wstępne napięcie kasownika - wsadzić w otwory pasowny pręt. Kasownik nienapięty wstępnie przestawia się sam o jeden ząb (sprężyna)w stosunku do zębatki główej - co powoduje przestawienie 2 wałka i w konsekwencji brak luzu zawory-tłok. Niefortunnie kropki do ustawiania wałków względem siebie są na kasowniku a nie na zębatce głównej !!! A tak na maginesie to strasznie pasowny silnik i trzeba pilnować luzów na zaworach 0.4/0.4. Miłej zabawy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6438-problem-po-planowaniu-g%C5%82owicy/page/2/#findComment-409969 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.