Gość Kacper Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Muszę przyznać Ci rację z tym wspólnym elementem. poniżej schemat na którym zaznaczyłem co nieco dla większej przejrzystości Wspólny element to przekaźnik. Styki zasilają zawór EVAP, zawór EGR i sondy (obok EGR na schemacie) Nie wiem gdzie dokładnie jest ten przekaźnik, ale najprawdopodobniej pod maską, obok bezpieczników głównych w takiej czarnej puszce z przekaźnikami. Całkiem możliwe też jest że EGR robi psikusa i obniża napięcie na grzałki sondy i zawór EVAP ps EVAP to zawór odprowadzający pary paliwa - więcej info można znaleźć w sieci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64730-obw%C3%B3d-sondy-lambda/page/2/#findComment-514600 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Własnie Kacper o to chodziło.Czyli trzeba namierzyc sprawdzic/podmienic przekaznik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64730-obw%C3%B3d-sondy-lambda/page/2/#findComment-514783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldzwo Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 (edytowane) Witam ponownie, Postawiłem auto do dwóch mechaników którzy to opowiadali że walnięta jedna sonda,potem że druga sonda,potem że zawór,tak po kolei podmieniałem,dobrze że miałem skąd bo gdybym miał to wszystko kupić wydałbym troszkę grosza a i tak nic by to nie dało,w końcu postawiłem auto do elektryka który specjalizuje się w autach,postawiłem rano,po południu odebrałem,wziął za to 100zł i stwierdził że było coś nie tak w sterowniku silnika.Auto odbierał brat więc dokładnie nie dopytał co i jak bo dla niego ważne było że wszystko działało,ale należą się wielkie podziękowania za zainteresowanie,bo podejrzewam że gdybym wcześniej wszedł na forum,100zł zostałoby w kieszeni...Ale cieszę się że sprawa została rozwiązana:)Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc i zaangażowanie. Jedna rzecz nie daje mi spokoju a mianowicie świadomość czy wystarczyło wymienić jeden z przekaźników na drugi i byłby po sprawie,czy nie koniecznie? Co do puszki z przekaźnikami to faktycznie,pod naską są dwie jedna z bezpiecznikami głównymi a w drugiej są o ile pamiętam 3 przekaźniki,czyli co wystarczyło wymienić jeden z przekaźników i po sprawie? Edytowane 26 Grudnia 2013 przez paweldzwo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64730-obw%C3%B3d-sondy-lambda/page/2/#findComment-515356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Całkiem możliwe że to wina przekaźnika. Może też sterowniku wtyczka słabo łączyła. Ale już się pewnie tego nie dowiesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64730-obw%C3%B3d-sondy-lambda/page/2/#findComment-515442 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 100zł to napewno nie naprawa w sterowniku ale gdzies obok czyli jak Kacper wtyczka lub przekaznik.Ten sterownik nie sa łatwe w naprawie i ich naprawa od 300zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64730-obw%C3%B3d-sondy-lambda/page/2/#findComment-515452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.