Gość Cris91 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 A gdzie znajde ten mostek bo nie ukrywam że wymieniałem sam. czy przepalony mostek może powodować nie świecenie kontrolki po przejechaniu 200 m.Ładowanie jak należy 14.4 na wolnych obrotach więc regulator czy mostek diodowy oto jest pytanie Ja miałem w swoim najpierw padniety regulator napiecia, wymieniłem ale dalej miałem niedoałdowane aku. Pojezdziłem moze 2 tyg i nagle...zaczyna mi wyłączać podczas jazdy wspomaganie, zegary, abs, poduszki. Diagnoza: padniety mostek w altku. Wymieniłem cały alternator i teraz śmiga aż miło. Wolałem wymienić cały niż wymieniać w nim czesci na raty bo nie watpliwie wyciąganie altka to czas ok. 30 min, bynajmniej w moim przypadku. Piszesz że na wolnych obrotach, a jak gazujesz do 2 tys. nie rośnie ci ładowanie? Usterki idą ze sobą najcześciej w parze. Także proponuje wyjąć altek, rozebrać, wyjąć z niego mostek diodowy i pomierzyć napięcie na diodach (bez napięcia, jak i pod napięcem). Czasami bywa tak, że na zimnym mostku (bez napiecia) stan diód jest och i ach, podłączysz napięcie, diody się szybko zagrzeją i szlag je trafia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64823-buczenie-po-za%C5%82%C4%85czeniu-zap%C5%82onu/page/2/#findComment-513796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darkoastra2 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Zakończyło śię wymianą.Przebicie na stojanie .Koszt 120 zł .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64823-buczenie-po-za%C5%82%C4%85czeniu-zap%C5%82onu/page/2/#findComment-522082 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.