Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po Waszych postach zacząłem o tym czytać i rzeczywiście objawy pasują. Myślałem że palące się kontrolki abs i tc to piasta bo takie coś wyczytałem. Jedyny problem że nie mogę znaleźć jak to wymienić więc chyba wizyta u elektryka się kłania. Dodatkowo mogę powiedzieć że po odpaleniu zimnego auta mam ok 1500 obrotów i dopiero jak przygazuje to spadają do odpowiedniej wartości. Dziwi mnie tylko że goście mi mierzyli przy zakupie prąd i powiedzieli że dobry. Ze dwa lata temu w serwisie mi wymieniali rozrząd. Po wymianie przy ok 2000 obrotów zwłaszcza jak np. jadę pod górę jest taki dziwny dźwięk silnika. Wróciłem się wtedy zaraz do nich i powiedzieli mi że alternator umiera. W te wakacje chciałem zrobić większy remont autka i zwróciłem mechanikowi uwagę na to to powiedział mi że te astry 2.0 mają taki dźwięk i jak mi przez 2 lata nie padł alternator to to nie z niego dźwięk. Nie wiem czy przy wymianie tego regulatora pasuje wymienić alternator? Aha jeszcze jedno czy podpięcie pod kompa wykaże że to regulator?

Edytowane przez bolo1234

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513532
Udostępnij na innych stronach

to poczytaj wiecej

bo juz cos wiesz ale nie do konca

regulator napiecia to czesc w alternatorze

i nie tylko ona mogla pasc

sam z tego co piszesz nie masz co sie za to lapac

 

sam pomiar napiecia ladowania mowi ze jest za duze

nie pokaze bledu na kompie

chyba ze juz cos padlo z tego powod

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513534
Udostępnij na innych stronach

W takim razie będę musiał gdzieś podjechać.Na jednym z forum wyczytałem że gościowi wyskoczył na kompie błąd 49 czyli akumulator- wysokie napięcie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513539
Udostępnij na innych stronach

moze wyskoczyc ale nie musi

moze wyskoczyc sporo wiecej

np za wysokie napiecie poduszek,abs,klimy

ogolnie wszystkiego co mozliwe

 

narazie sie tym nie lam

tylko altek do roboty i to migiem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513545
Udostępnij na innych stronach

Proponuję oddać cały altek do regeneracji lub wymiany na regenerowany. Wydasz 50-100 zł wiecej ale masz pewność iz altek będzie sprawny na wiele kolejnych lat.

Kiedyś w astrze I wymieniłem sam tylko szczotki bo było za słabe ładowanie i po 8 miesiącach musiałem rozbierac po padł regulator napięcia. Także przy jednej robocie masz dwa problemy z głowy. Polecam kupić regenerowany ostatnio bracik do Vektry B 97r. 1,6 zapłacił 100zł za regenerowany zostawiając im stary altek (odziwo otrzymał 6 miesięczną gwarancje na altek).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-514496
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności