Gość bolo1234 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 (edytowane) Po Waszych postach zacząłem o tym czytać i rzeczywiście objawy pasują. Myślałem że palące się kontrolki abs i tc to piasta bo takie coś wyczytałem. Jedyny problem że nie mogę znaleźć jak to wymienić więc chyba wizyta u elektryka się kłania. Dodatkowo mogę powiedzieć że po odpaleniu zimnego auta mam ok 1500 obrotów i dopiero jak przygazuje to spadają do odpowiedniej wartości. Dziwi mnie tylko że goście mi mierzyli przy zakupie prąd i powiedzieli że dobry. Ze dwa lata temu w serwisie mi wymieniali rozrząd. Po wymianie przy ok 2000 obrotów zwłaszcza jak np. jadę pod górę jest taki dziwny dźwięk silnika. Wróciłem się wtedy zaraz do nich i powiedzieli mi że alternator umiera. W te wakacje chciałem zrobić większy remont autka i zwróciłem mechanikowi uwagę na to to powiedział mi że te astry 2.0 mają taki dźwięk i jak mi przez 2 lata nie padł alternator to to nie z niego dźwięk. Nie wiem czy przy wymianie tego regulatora pasuje wymienić alternator? Aha jeszcze jedno czy podpięcie pod kompa wykaże że to regulator? Edytowane 13 Grudnia 2013 przez bolo1234   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 to poczytaj wiecej bo juz cos wiesz ale nie do konca regulator napiecia to czesc w alternatorze i nie tylko ona mogla pasc sam z tego co piszesz nie masz co sie za to lapac sam pomiar napiecia ladowania mowi ze jest za duze nie pokaze bledu na kompie chyba ze juz cos padlo z tego powod   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bolo1234 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 W takim razie będę musiał gdzieś podjechać.Na jednym z forum wyczytałem że gościowi wyskoczył na kompie błąd 49 czyli akumulator- wysokie napięcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 moze wyskoczyc ale nie musi moze wyskoczyc sporo wiecej np za wysokie napiecie poduszek,abs,klimy ogolnie wszystkiego co mozliwe narazie sie tym nie lam tylko altek do roboty i to migiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-513545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gismo Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Proponuję oddać cały altek do regeneracji lub wymiany na regenerowany. Wydasz 50-100 zł wiecej ale masz pewność iz altek będzie sprawny na wiele kolejnych lat. Kiedyś w astrze I wymieniłem sam tylko szczotki bo było za słabe ładowanie i po 8 miesiącach musiałem rozbierac po padł regulator napięcia. Także przy jednej robocie masz dwa problemy z głowy. Polecam kupić regenerowany ostatnio bracik do Vektry B 97r. 1,6 zapłacił 100zł za regenerowany zostawiając im stary altek (odziwo otrzymał 6 miesięczną gwarancje na altek).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64950-problem-z-elektryk%C4%85/page/2/#findComment-514496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.