Skocz do zawartości

3.0 V6 CDTI Signum - padła pompa podciśnienia ?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość adam-and1

WitaWitam serdecznie,

 

Oddałem Signuma do serwisu opla bo przy mocnym przyśpieszaniu zapalał mi się kluczyk z samochodzikiem - auto traciło moc - po podpięciu pod kompa i testach wykonanych przez elektryka wyszło na jaw, że pompa podpiśnienia już nie wydala (podobno powinno podawać ciśnienie rzędu 0.7 bara a daje max 0.3 )

 

Więc czeka mnie wydatek - w serwisie zarządali dość sporo za nową Wacum ... czy znacie jakieś sklepy gdzie można kupić części do opla taniej ?

 

i czy da radę samemy to wymienić ? gdzie to w ogóle się znajduje ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

wygooglaj sobie grafikę Twojego silnika i zobaczysz gdzie się znajduje. Myśle że już ją ktoś sam wymieniał, więc jak w wyszukasz sobie "wymiana pompy vacum" i dopiszesz Swój silnik to napewno się znajdzie :) Samemu napewno wymienisz. Zbierz więcej wiedzy i nie będzie problemu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-517081
Udostępnij na innych stronach

ponownie proszę o poradę .... wymieniłem pompę wacum bo tak serwis opla twierdził, że to jest przyczyną - i dalej to samo ! po przekroczeniu ok. 2,7 tys obrotów auto z kluczykiem tryb awaryjny i kapa....... wszystkie skanery wyświetlają błąd P0105 P 01/01 - czyli błąd czujnika podciśnienia - proszę was o info czy to ten czujnik w kolektorze ? wydaje się ,że to on właśnie nawala ....


i czy sam też dam radę go wymienić czy to jakaś wyższa szkoła jazdy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518183
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

brak mi słów. Jeśłi już ktoś miał Twoje auto w rękach to jednoznacznie może stwierdzić czy vacum pompa jest ok czy nie. Może być tak że jest jedną z kilku usterek. Weź sprawę w swoje ręce i sprawdź stan wszystkich wężyków podciśnienia. Jedna dziura spowoduje spadek podciśnienia w całym układzie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518186
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie popencjusz ma racje szukaj czy którys wezyk nie jest uszkodzony.Ja miałem problem z hamulcami i okazało sie pekł i spadł wezyk podcisniena i to w miejscu zupełnie innym niz serwo.To wszystko jest powiazane jeden mały wezyk a moze robic problem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518218
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam podobny problem jak adam-and1. U mnie non stop pojawiają się błędy P0105-52 i P1235-63 sprawdzane OP-COM. Ten P0105-52 daje się skasować na jakiś czas różnie czasem na dzień a czasem na pięć minut. Mechanik wymienił mi czujnik w kol. dolotowym i elektrozawór od sterowania turbiny, wężyki od podciśnienia wymienione wszystkie. W końcu wymyślił że to zaworki scv wymienione na nowe i dalej to samo. Czyszczona turbina podobno się zacinała. Ten 1235 to czujnik kopiowania turbiny 350zł(sam ogarnę). Sprawdzał też wiązkę elektryczna i stwierdził że jest ok. Pomocy bo ten tryb awaryjny już mnie denerwuje :niie:. Jestem przekonany że to jakaś pierdoła banalnie prosta tylko nasi mechanicy nie mogą dojść do tego. Wiem to z obdukcji (peugeot 307 zapowietrzał się powymieniali pompę wtryskową + wstępną, zawór reg. ciśnienia i dalej to samo. a pomogły 2 zawory zwrotne 1 przed filtrem paliwa a drugi przed pompą wysokiego ciśnienia koszt 40zł ale satysfakcja bezcenna :tak:)


Zastanawiam się czy za te błędy nie jest odpowiedzialny jakiś przekaźnik. Co myślicie na ten temat

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518749
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Siedlec nie wiem jak to robili, podejrzewam że na czuja. Zaprowadziłem teraz auto do gościa który naprawia turbosprężarki i cała nadzieja w nim myślę że może w końcu dojdzie co mu dolega. Siedlecki opel to żenada upierają się cały czas że to wina zaworków ja zamontowałem zaworki o numerach zielony 096710-0130 i czerwony 096710-0120 (opisane zaworki na forum vectr club) łącznie z myciem układu i zbiornika paliwa, wymianą filtra paliwa.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-519083
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności