Gość adam-and1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 WitaWitam serdecznie, Oddałem Signuma do serwisu opla bo przy mocnym przyśpieszaniu zapalał mi się kluczyk z samochodzikiem - auto traciło moc - po podpięciu pod kompa i testach wykonanych przez elektryka wyszło na jaw, że pompa podpiśnienia już nie wydala (podobno powinno podawać ciśnienie rzędu 0.7 bara a daje max 0.3 ) Więc czeka mnie wydatek - w serwisie zarządali dość sporo za nową Wacum ... czy znacie jakieś sklepy gdzie można kupić części do opla taniej ? i czy da radę samemy to wymienić ? gdzie to w ogóle się znajduje ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 chocby tu http://allegro.pl/listing/listing.php?string=pompa+vacum+3.0+opel&search_scope=   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-516954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam-and1 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 hm a da radę samemu to wymienić ? macie pojęcie gdzie ta wacum pompa wogóle jest zamontowana ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-517079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 wygooglaj sobie grafikę Twojego silnika i zobaczysz gdzie się znajduje. Myśle że już ją ktoś sam wymieniał, więc jak w wyszukasz sobie "wymiana pompy vacum" i dopiszesz Swój silnik to napewno się znajdzie Samemu napewno wymienisz. Zbierz więcej wiedzy i nie będzie problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-517081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam-and1 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 ponownie proszę o poradę .... wymieniłem pompę wacum bo tak serwis opla twierdził, że to jest przyczyną - i dalej to samo ! po przekroczeniu ok. 2,7 tys obrotów auto z kluczykiem tryb awaryjny i kapa....... wszystkie skanery wyświetlają błąd P0105 P 01/01 - czyli błąd czujnika podciśnienia - proszę was o info czy to ten czujnik w kolektorze ? wydaje się ,że to on właśnie nawala .... i czy sam też dam radę go wymienić czy to jakaś wyższa szkoła jazdy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 brak mi słów. Jeśłi już ktoś miał Twoje auto w rękach to jednoznacznie może stwierdzić czy vacum pompa jest ok czy nie. Może być tak że jest jedną z kilku usterek. Weź sprawę w swoje ręce i sprawdź stan wszystkich wężyków podciśnienia. Jedna dziura spowoduje spadek podciśnienia w całym układzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Dokładnie popencjusz ma racje szukaj czy którys wezyk nie jest uszkodzony.Ja miałem problem z hamulcami i okazało sie pekł i spadł wezyk podcisniena i to w miejscu zupełnie innym niz serwo.To wszystko jest powiazane jeden mały wezyk a moze robic problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518218 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Temis650Z Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam podobny problem jak adam-and1. U mnie non stop pojawiają się błędy P0105-52 i P1235-63 sprawdzane OP-COM. Ten P0105-52 daje się skasować na jakiś czas różnie czasem na dzień a czasem na pięć minut. Mechanik wymienił mi czujnik w kol. dolotowym i elektrozawór od sterowania turbiny, wężyki od podciśnienia wymienione wszystkie. W końcu wymyślił że to zaworki scv wymienione na nowe i dalej to samo. Czyszczona turbina podobno się zacinała. Ten 1235 to czujnik kopiowania turbiny 350zł(sam ogarnę). Sprawdzał też wiązkę elektryczna i stwierdził że jest ok. Pomocy bo ten tryb awaryjny już mnie denerwuje . Jestem przekonany że to jakaś pierdoła banalnie prosta tylko nasi mechanicy nie mogą dojść do tego. Wiem to z obdukcji (peugeot 307 zapowietrzał się powymieniali pompę wtryskową + wstępną, zawór reg. ciśnienia i dalej to samo. a pomogły 2 zawory zwrotne 1 przed filtrem paliwa a drugi przed pompą wysokiego ciśnienia koszt 40zł ale satysfakcja bezcenna ) Zastanawiam się czy za te błędy nie jest odpowiedzialny jakiś przekaźnik. Co myślicie na ten temat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518749 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Skąd Jesteś Temis650Z? Robił Ci ktoś odczyt dynamiczny czy wymieniali wszystko po kolei na czuja?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-518798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Temis650Z Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Jestem z Siedlec nie wiem jak to robili, podejrzewam że na czuja. Zaprowadziłem teraz auto do gościa który naprawia turbosprężarki i cała nadzieja w nim myślę że może w końcu dojdzie co mu dolega. Siedlecki opel to żenada upierają się cały czas że to wina zaworków ja zamontowałem zaworki o numerach zielony 096710-0130 i czerwony 096710-0120 (opisane zaworki na forum vectr club) łącznie z myciem układu i zbiornika paliwa, wymianą filtra paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65468-30-v6-cdti-signum-pad%C5%82a-pompa-podci%C5%9Bnienia/#findComment-519083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.