Gość Carbon2000 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam kupiłem w niemczech opla signum 3.0 Cdti, kiedy go kupowałem samochod był w trybie awaryjnym. W polsce u mechanika okazało sie ze przewody w przeplywomierzu byly pomieszane. Auto zaczelo chodzic jednak po nagrzaniu zaczynal wywalac plyn ze zbiorniczka i gasnac oraz ciezko zapalac. Przy wymianie uszczelek pod glowica okazało sie ze niemcy nie dokrecili prawej glowicy i to bylo powodem wyrzucania plynu, tuleje nie sa opuszczone!!. Jednak nadal pozostaje problem gaśniecia przy 90 stopniach oraz ciezkiego zapalania, dzieje sie to tylko na wolnych obrotach. Na komputerze nic nie wykazuje zero błedów, podmienialem juz czujnik polozenia walu oraz walka rorzadu obydwa zamienniki. Prosze o jakies podpowiedzi, pomoc. Dzieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65616-30-cdti-y30dt-silnika-gasnie-rozgrzany/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 A to jest ten tandetny silnik 3.0 montowany w Renault? Jeśli tak to spooro o nim było w różnych programach ratujących klientów z opresji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65616-30-cdti-y30dt-silnika-gasnie-rozgrzany/#findComment-518694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brycek53 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Mam taki sam silnik.Rok temu latem mialem ten sam problem.Pompa wysokiego ciśnienia zajechana(zaworki )koszt naprawy ok 950zł.Tam gdzie regenerują pompy wtryskowe to to naprawią.Komputer błędow nie pokaże.Auto spędziło 3 tygodnie w serwisie i tez nie wiedzieli,dopiero znajomy co naprawia pompy podpowiedział.Ja pompe wyciągalem sam ale 4 godz roboty.Pozdrowienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65616-30-cdti-y30dt-silnika-gasnie-rozgrzany/#findComment-522677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbon2000 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Zaworki nic nie dały. Myśle czy nie wyciagnąć całej pompy, bo po podłaczeniu pod op-com przy odpalonym silniku cisnienie zadane pompie na biegu jałowym wynosi 5,60 a przy przygasaniu skacze mi do 40. Nie wiem czy to normalne ze tak zwieksza dawke jak przygasa czy chwilowa zwiekszona dawka powoduje przygasanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65616-30-cdti-y30dt-silnika-gasnie-rozgrzany/#findComment-527174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sikkkkorka Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Witam, czy poradził Pan sobie z problemem gasnącego silnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65616-30-cdti-y30dt-silnika-gasnie-rozgrzany/#findComment-637031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.