Gość harnas1515 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Olej był na świecach po wykreceniu a wiec w komorze spalania. Jeśli odma zamarzła i nie było powierzenia komór to ciśnienie może wzrosnąć na tyle że przechodzi przez zawory, przez pierścienie lub wyzwala uszczelka pod glowicą. W tym przypadku może tylko kanał olejowy. Dlatego nadal płyn i olej są czyste. Z grzeczność opisałem swoją myśl. A nie odrazu obrażam Twój zachlany i zacpany umysł. Jeśli wiesz coś lepiej w temacie to słucham. A jak nie, to znajdź sobie lepsze zajęcie. Może skocz do baru ? Już teraz będziesz wiedział że przy -15st. nie kręci się zimnego silnika do 3,5tyś/obr. Tu widać twoje zaangażowanie i pomoc w diagnozie. Pozdrawiam. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez harnas1515   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 "ciśnienie oleju przebiło się przez uszczelkę do świecy" nie wiem czy jesteś pijany czy naćpany, ale mimo wszystko zastanów się trochę zanim coś napiszesz. Uważaj na słowa, nikt Cię tu nie obraża a uwagi można napisać w bardziej przyzwoitej formie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 (edytowane) Ok. Mechanik zna się lepiej. A ja źle dobralem słowa, tego co miałem na myśli. Daj znać proszę co było. Już nie będę wymyślać teorii z palca. Tylko jak powie że nie ma silnika i olej przeszedł przez tłoki lub zawory, to niech sprawdzi czy odma jest drożna. Przy mrozach zajdzie mazią z parą wodną i zamarza blokując calkowicie odpowietrzenie. Zwiększona ilość przy jeździe na LPG. Pozdrawiam. Edytowane 28 Stycznia 2014 przez harnas1515   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiatrak234 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Diagnoza: walnieta uszczelka pod głowicą!! planowanie głowicy plus nowa uszczelka plus wymiana swiec, oleju, filtru i innych uszczelek koszt 1500 zł czy to dużo??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 (edytowane) Na mój gust to dużo. Planowanie 80 Uszczelki i olej 420. Robota 1000 Ale o gustach się nie dyskutuje. Chyba że świece 800. A nie wspomniał dlaczego padła tak nagle ? Nie miał pomysłu. ?? Niech sprawdzi bo zaraz będziesz robił od nowa. Calkowita moja ciekawość. Nie bierz tego do siebie. Ale -widziałeś przebicie na starej uszczelce ? Edytowane 28 Stycznia 2014 przez harnas1515   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiatrak234 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jedno mnie tylko dziwi czy po padniętej uszczelce da się uruchomić silnik?? tu nawet rozrusznik nie chciał przekręcić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Może nie chcieć odpalic jak zalane gary olejem. Ale pewnie tylko jeden gar. Nie powiesz mi że poszła w czterech miejscach naraz. Pisales że olej i płyn czysty był. Rozrusznik powinien kręcić. A silnik pracować bez garka. Czyli kuleć. No i dymić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiatrak234 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Widziałem uszczelke niestety puszczała na czterech cylindrach przy czym na 2 i 4 bardzo, maź juz mieszała sie przy uszczelce wiec płyn cały jeszcze nie spłynął a olej widac tez jeszcze cały sie nie zmieszał, najdziwniejsze ze jest to ze dwa dni przed tym zdarzeniem sprawdzaem silnik i olej i płyn był ok ogolnie od wymiany nic nie ubyło i nic nie przybyło juz wiem że przy -16 lekkie wkrecenie w obroty auta dało mu w kość.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65693-du%C5%BCe-ilo%C5%9Bci-dymu-kilka-minut-po-uruchomieniu-silnika/page/3/#findComment-520915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.