Skocz do zawartości

Duże ilości dymu kilka minut po uruchomieniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Gość harnas1515

Olej był na świecach po wykreceniu a wiec w komorze spalania. Jeśli odma zamarzła i nie było powierzenia komór to ciśnienie może wzrosnąć na tyle że przechodzi przez zawory, przez pierścienie lub wyzwala uszczelka pod glowicą. W tym przypadku może tylko kanał olejowy. Dlatego nadal płyn i olej są czyste. Z grzeczność opisałem swoją myśl. A nie odrazu obrażam Twój zachlany i zacpany umysł. Jeśli wiesz coś lepiej w temacie to słucham. A jak nie, to znajdź sobie lepsze zajęcie. Może skocz do baru ?

 

Już teraz będziesz wiedział że przy -15st. nie kręci się zimnego silnika do 3,5tyś/obr.
Tu widać twoje zaangażowanie i pomoc w diagnozie. Pozdrawiam. Edytowane przez harnas1515

 

"ciśnienie oleju przebiło się przez uszczelkę do świecy" nie wiem czy jesteś pijany czy naćpany, ale mimo wszystko zastanów się trochę zanim coś napiszesz.

 

Uważaj na słowa, nikt Cię tu nie obraża a uwagi można napisać w bardziej przyzwoitej formie.

 

Gość harnas1515

Ok.

Mechanik zna się lepiej.

A ja źle dobralem słowa, tego co miałem na myśli.

Daj znać proszę co było.

Już nie będę wymyślać teorii z palca.

 

Tylko jak powie że nie ma silnika i olej przeszedł przez tłoki lub zawory, to niech sprawdzi czy odma jest drożna.

Przy mrozach zajdzie mazią z parą wodną i zamarza blokując calkowicie odpowietrzenie.

Zwiększona ilość przy jeździe na LPG.

Pozdrawiam.

 

Edytowane przez harnas1515

 

Gość wiatrak234

Diagnoza: walnieta uszczelka pod głowicą!! planowanie głowicy plus nowa uszczelka plus wymiana swiec, oleju, filtru i innych uszczelek koszt 1500 zł czy to dużo??

 

Gość harnas1515

Na mój gust to dużo.

Planowanie 80

Uszczelki i olej 420.

Robota 1000

 

Ale o gustach się nie dyskutuje.

 

Chyba że świece 800. ;)

 

 

A nie wspomniał dlaczego padła tak nagle ?

Nie miał pomysłu. ??

 

Niech sprawdzi bo zaraz będziesz robił od nowa.

 

 

Calkowita moja ciekawość.

Nie bierz tego do siebie.

Ale -widziałeś przebicie na starej uszczelce ?

 

Edytowane przez harnas1515

 

Gość wiatrak234

Jedno mnie tylko dziwi czy po padniętej uszczelce da się uruchomić silnik?? tu nawet rozrusznik nie chciał przekręcić

 

Gość harnas1515

Może nie chcieć odpalic jak zalane gary olejem.

Ale pewnie tylko jeden gar.

Nie powiesz mi że poszła w czterech miejscach naraz.

Pisales że olej i płyn czysty był.

 

Rozrusznik powinien kręcić.

A silnik pracować bez garka. Czyli kuleć.

No i dymić. ;)

 

Gość wiatrak234

Widziałem uszczelke niestety puszczała na czterech cylindrach przy czym na 2 i 4 bardzo, maź juz mieszała sie przy uszczelce wiec płyn cały jeszcze nie spłynął a olej widac tez jeszcze cały sie nie zmieszał, najdziwniejsze ze jest to ze dwa dni przed tym zdarzeniem sprawdzaem silnik i olej i płyn był ok ogolnie od wymiany nic nie ubyło i nic nie przybyło juz wiem że przy -16 lekkie wkrecenie w obroty auta dało mu w kość.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności