Gość mareks4 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Witam Miernik w rękę .Przekręcic kluczyk w pozycję kręcenia rozrusznikiem .Sprawdzić napięcie na przewodzie sterującym automatycznym włącznikiem). Jeżeli jest 12v -a nie kręci - uszkodzony automatyczny wyłacznik,Jezeli brak 12v uszkodzenie w kablologji lub w stacyjce Edytowane 12 Lutego 2014 przez mareks4   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66060-po-spi%C4%99ciu-pad%C5%82-komputer-silnika/page/2/#findComment-524678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vis Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 (edytowane) Witam już działa !, zrobiłem jak poradziliście. Miernik wskazał napięcie, poprosiłem też by ojciec przekręcił stacyjką i w tym momencie zakaszłał, tj. widać zamknąłem obwód końcówką miernika. W tym momencie zrozumiałem, że trzeba poskręcać na nowo rozrusznik, bo najprawdopodobniej "0" jakoś nie złapało. Poczyściłem, podokręcałem, działa. Albo jakiś innyc przewód. Może być tak że przewód ze zdjęcia poniżej (zdjęcie nie moje) dotykał obudowy rozrusznika i przez to nie odpalał, nic się nie działo? On w moim rozruszniku miał izolację popękaną, zaizolowałem. Nie wiem widać błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi, spięcie na samym początku chyba nie miało żadnego znaczenia. Zmylił mnie też brak komunikacji z komputerem, ale w złączu diagnostycznym w aucie jest prąd i widzę że padł interfejs - kabel, trzeba nowy kupić, franca. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc! Edytowane 13 Lutego 2014 przez Vis   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66060-po-spi%C4%99ciu-pad%C5%82-komputer-silnika/page/2/#findComment-524800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.