Gość Carbon2000 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam potrzebuje kogos kto wgrałby mi nowe oprogramowanie do sterownika i odczytal błedy, a żaden mechanik nie potrafi u mnie tego zrobic a mam problem z gasnacym silnikiem przy temp 70-90st. Czekam na info(oferty) jestem z Swarzędza Wlkp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbon2000 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Witam odpowiem konkretnie na temat gasnącego silnika. Wymieniać od razu całą pompe wysokiego ciśnienia , nie bawić się w regeneracje kupić używke z gwarancja, zaworków też nie wymieniajcie bo narobicie sobie kosztów, komputer wam nic nie pokaże więc też nie ma sensu podłączać i płacić. Tyczy to się silników opel Y30DT,Z30DT SAAB 3.0 TID I RENAULT 3.0 DCI. Pozdrawiam mam nadzieje ze pomogłem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 dla mnie to głupota wywalać kasę nie poznawszy przyczyny powstania anomalii w silniku. Często błędy się nie zapisują bo tak już skonstruowane są nasze sterowniki. Najlepiej "nauczyć" się wywołać błąd lub doprowadzić auto do stanu gdy ten błąd może wystąpić. Później już tylko pozostaje przed zgaszeniem silnika odczytać błąd. Często rozgrzane silniki gasną bo od temperatury przestaje działać czujnik położenia wału.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbon2000 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 dla mnie to głupota wywalać kasę nie poznawszy przyczyny powstania anomalii w silniku. Często błędy się nie zapisują bo tak już skonstruowane są nasze sterowniki. Najlepiej "nauczyć" się wywołać błąd lub doprowadzić auto do stanu gdy ten błąd może wystąpić. Później już tylko pozostaje przed zgaszeniem silnika odczytać błąd. Często rozgrzane silniki gasną bo od temperatury przestaje działać czujnik położenia wału. komputer w Y30DT nawet pod wgraniu nowego oprogramowania nie pokazał nic ani na techu ani w op-comie. Jedyne co zaobserwowałem po godzinach obserwowania skaczące ciśnienie na pompie podczas gaśniecia ale było to widac tylko w op-comie i to rzadko, tech nic nie widział   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 sprawdzano czujnik położenia wału? Silnika nagle gaśnie? Po jakim czasie zapala?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nika84-24 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 a nei zapowietrza ci sie układ paliwowy? miałem też kłopoty tyle że tylko latem i tylko w upalne dni poowyżej 25 stoopni. auto nie chiało jechać. Co prawda niegasło ale nie jechało wcale. Przyczyną oazały się uszczelki na szybkozłączkach układu paliwowego. Nie wiem któr najbardziej bo wymieniłem wszytski poocząwszy od baku kończywszy na silniku. Pomogło. U Ciebie ewidentnie jest przyczyna gdzieś w komorze silnika bo zależne jest to od jego temp. Latem nie było kłopotów? Szarpie? Te szybko złączki zwłaszcza przy filtrze paliwa to jakieś nie porozumienie, może sam dekiel filtra też.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbon2000 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 ja juz problem rozwiązałem wymieniając pompe. Czujnik położenia wału , wałka rozrządu , sterownik wtryskiwaczy, wtryski, wszystkie te rzeczy były podmieniane. Polecam zacząc przy takich objawach jak moje które opisywałem w temacie forum.opel24.com/topic/65616-30-cdti-y30dt-silnika-gasnie-rozgrzany/ od pompy stosunkowa najtanszy koszt bo ok 1000zł z wymianą a jest to rzecz najgorzej usytuowana w tym silniku i nie pokazująca błędu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 a pytałeś w serwisie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbon2000 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 w serwisie był 2 tyg powiedzieli zeby zaworki na pompie wymienic, ktore i tak ni nie dały do tego serwis powiedział ze oni nie chcac tego naprawiac bo sie u nich nikt nie zna na tym silniku.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66158-nowe-oprogramowanie-y30dt/#findComment-527815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.