Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ktoś ma schemat lub doświadczenie w dobraniu się do silniczka odpowiadającego w Astrze G za otwieranie i zamykanie obiegu zamkniętego. Jakie czynności wykonać, żeby przywrócić właściwą pracę. Silnik nie jest spalony, to raczej wina ramienia, odpowiedzialnego za położenie kopułki. Przy okazji dla tych, którzy nie wiedzą czemu na włączonej klimie szyby im parują. W moim przaypadku odpowiedzialny okazał się blokujący mechanizm silniczka. Mamy wrażenie, że obieg jest otwarty (lampka się nie świeci) i wszysytko powinno być ok, a to tylko pozory. W rzeczywistości kopułka jest uchylona, mamy obieg wewnętrzny, a szyby parują jak oszalale. Pozdrawiam i czekam na pomoc ze strony weteranów. KLU ???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6626-obieg-zamkni%C4%99ty-i-paruj%C4%85ce-szyby-jak-to-naprawi%C4%87/
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma schemat lub doświadczenie w dobraniu się do silniczka odpowiadającego w Astrze G za otwieranie i zamykanie obiegu zamkniętego.

Nie tak dawno był obszerny temat z odłączeniem tego silniczka itp. opcja :szukaj!:

 

Gość Anonymous

Miałem podobny problem w Zafirze A (system Behr).

Otóż - żeby się dostać do przepustnicy kierującej powietrze (taka półokrągła kopułka) trzeba wymontować schowek po prawej stronie deski rozdzielczej. Trzeba odkręcić chyba cztery śruby i odłączyć oświetlenie schowka. U mnie okazało się, że jest rozłączone cięgło, które obroty silnika kieruje na uchylenie przepustnicy. Cięgło jest zakończone wpustem, który musi wskoczyć w kulkę na osi obrotowej kopułki przepustnicy. Przed połączeniem można trochę przesmarować wazeliną. Miałem trochę trudności w połączeniu tych dwóch części - najlepiej lekko przekręcić i wyjąć z przepustnicy część zakończoną kulką, a po połączeniu z cięgnem przy otwartym położeniu silniczka włożyć w oś obrotu kopułki.

Po tych zabiegach - jak ręką odjął. Nawet nie musiałem wymieniać filtru przecwpyłkowego, chociaż przy okazji tej rozbiórki to zrobiłem.

Pozdrawiam !

 

Gość Anonymous
Ktoś ma schemat lub doświadczenie w dobraniu się do silniczka odpowiadającego w Astrze G za otwieranie i zamykanie obiegu zamkniętego.

 

Nie tak dawno był obszerny temat z odłączeniem tego silniczka itp. opcja :szukaj!:D/quote]

 

Gdybym znalazł nie rozpoczynałbym wątku. Zamiat chwalić się, że coś takiego widziałeś może podesłałbys link ???

 

Zamiat chwalić się, że coś takiego widziałeś może podesłałbys

Tu nie ma czym się chwalić tylko dobrze szukać i czytać kilkanaście stron i około 100wypowiedzi i dodatkowych linków ??? Ponadto wystarczy wyjąc półkę aby się do niego dostać i zdiagnozować :Dhttp://forum.opel24.com/szyby-paruja-vt2882.htm?highlight=paruj%B1ce+szyby

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności