Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ktoś ma schemat lub doświadczenie w dobraniu się do silniczka odpowiadającego w Astrze G za otwieranie i zamykanie obiegu zamkniętego. Jakie czynności wykonać, żeby przywrócić właściwą pracę. Silnik nie jest spalony, to raczej wina ramienia, odpowiedzialnego za położenie kopułki. Przy okazji dla tych, którzy nie wiedzą czemu na włączonej klimie szyby im parują. W moim przaypadku odpowiedzialny okazał się blokujący mechanizm silniczka. Mamy wrażenie, że obieg jest otwarty (lampka się nie świeci) i wszysytko powinno być ok, a to tylko pozory. W rzeczywistości kopułka jest uchylona, mamy obieg wewnętrzny, a szyby parują jak oszalale. Pozdrawiam i czekam na pomoc ze strony weteranów. KLU   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6626-obieg-zamkni%C4%99ty-i-paruj%C4%85ce-szyby-jak-to-naprawi%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ktoś ma schemat lub doświadczenie w dobraniu się do silniczka odpowiadającego w Astrze G za otwieranie i zamykanie obiegu zamkniętego. Nie tak dawno był obszerny temat z odłączeniem tego silniczka itp. opcja :szukaj!:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6626-obieg-zamkni%C4%99ty-i-paruj%C4%85ce-szyby-jak-to-naprawi%C4%87/#findComment-300480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Miałem podobny problem w Zafirze A (system Behr). Otóż - żeby się dostać do przepustnicy kierującej powietrze (taka półokrągła kopułka) trzeba wymontować schowek po prawej stronie deski rozdzielczej. Trzeba odkręcić chyba cztery śruby i odłączyć oświetlenie schowka. U mnie okazało się, że jest rozłączone cięgło, które obroty silnika kieruje na uchylenie przepustnicy. Cięgło jest zakończone wpustem, który musi wskoczyć w kulkę na osi obrotowej kopułki przepustnicy. Przed połączeniem można trochę przesmarować wazeliną. Miałem trochę trudności w połączeniu tych dwóch części - najlepiej lekko przekręcić i wyjąć z przepustnicy część zakończoną kulką, a po połączeniu z cięgnem przy otwartym położeniu silniczka włożyć w oś obrotu kopułki. Po tych zabiegach - jak ręką odjął. Nawet nie musiałem wymieniać filtru przecwpyłkowego, chociaż przy okazji tej rozbiórki to zrobiłem. Pozdrawiam !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6626-obieg-zamkni%C4%99ty-i-paruj%C4%85ce-szyby-jak-to-naprawi%C4%87/#findComment-300478 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ktoś ma schemat lub doświadczenie w dobraniu się do silniczka odpowiadającego w Astrze G za otwieranie i zamykanie obiegu zamkniętego. Nie tak dawno był obszerny temat z odłączeniem tego silniczka itp. opcja :szukaj!:D/quote] Gdybym znalazł nie rozpoczynałbym wątku. Zamiat chwalić się, że coś takiego widziałeś może podesłałbys link   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6626-obieg-zamkni%C4%99ty-i-paruj%C4%85ce-szyby-jak-to-naprawi%C4%87/#findComment-300477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Zamiat chwalić się, że coś takiego widziałeś może podesłałbys Tu nie ma czym się chwalić tylko dobrze szukać i czytać kilkanaście stron i około 100wypowiedzi i dodatkowych linków Ponadto wystarczy wyjąc półkę aby się do niego dostać i zdiagnozować http://forum.opel24.com/szyby-paruja-vt2882.htm?highlight=paruj%B1ce+szyby   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6626-obieg-zamkni%C4%99ty-i-paruj%C4%85ce-szyby-jak-to-naprawi%C4%87/#findComment-300473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.