Gość Markz Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Tak jak w temacie, mam te dwa błędy w mojej omedze z 1995r. Przeplywomierz wymieniłem na uzywke (podobno sprawną) a bledy mam nadal. Auto jezdzi normalnie tylko ze niekiedy szarpnie i zapala sie check engine. Nie ma reguły zapalania sie kontrolki. Niekiedy pali sie przez 200km, niekiedy przez kilometr i gasnie a niekiedy wcale sie nie zapali. Od czego najlepiej teraz zacząc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66276-b%C5%82%C4%99dy-19-i-74-20-8v-x20se/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchyrzeszow Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 19 - Nieprawidłowy sygnał obr/min Od momentu ZAŁ zapłonu rozruch nastapił ju z prawidłowasynchronizacja Predkosc obrotowa silnika wynosi powyej 520 obr/min Rozpoznany nieprawidłowy sygnał predkosci obrotowej silnika 74 - Za wysokie napiecie przepływom. powietrza Predkosc obrotowa silnika wynosi poniej 6520 obr/min Masowy przepływomierz powietrza - sygnał wynosi powyej 589 kg/h(Zwarcie w obwodzie pradowym) poszukaj w instalacji możne zwarcie jest na przepływce ?! ja miałem podobny problem w 3.0 ale u mnie była sonda walnięta i check raz gasł raz się świecił ()   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66276-b%C5%82%C4%99dy-19-i-74-20-8v-x20se/#findComment-526778 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markz Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 kable przejrzalem i raczej nic nie ma. wiekszosc idzie w peszlu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66276-b%C5%82%C4%99dy-19-i-74-20-8v-x20se/#findComment-526785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchyrzeszow Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 zacznij od tego bo skoro wymieniłeś przepływkę na inna i nie pomogło, to może zacznij od instalacji a obi przepływki są dobre.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66276-b%C5%82%C4%99dy-19-i-74-20-8v-x20se/#findComment-526788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markz Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) jak moge przemierzyc ten czujnik zeby miec pewnosc ze to kabel od czujnika albo czujnik a nie wiazka edit pomierzylem i pomiary wyszły miedzy pinam: czujnik wału: 1-2 529Ω, 1-3 0Ω, 2-3 0Ω przeplywka: 1-2 10Ω, 1-3 1.6kΩ, 1-4 307kΩ, 2-3 1.6kΩ, 2-4 309kΩ, 3-4 307kΩ Edytowane 25 Lutego 2014 przez Markz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66276-b%C5%82%C4%99dy-19-i-74-20-8v-x20se/#findComment-526809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.