Skocz do zawartości

Silnik 1.3 CDI - prośba o opinie, kupić czy nie kupić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Zarejestrowałem się aby uzyskać poradę w kwesti konkretnego samochodu, chce kupic opla combo, gość pisze że auto miało wymienione koło dwumasowe, dzwoniłem juz do innego własciciela combo i twierdzi że w tych modelach go nie ma, pytanie jaka jest prawda. I drugi temat czy kupowac auto w którym przy przebiegu 170.000 była wymieniana turbina, z tego co już wiem producent tego auta pisze że silnik ten jest "bezobsługowy" do 250.000 tyś? Tekst z allegro:

 

Witam mam do sprzedania auto z 2005 roku zakupione w polskim salonie. Posiada książkę serwisową z przebiegiem 176000 km . Autko jest zadbane na bieżąco serwisowane. Po wymianie oleju oraz filtrów. Ubezpieczenie ważne na rok . Była w nim wymieniona oryginalna turbina , koło dwumasowe oraz sprzęgło . Posiada komplet opon zimowych oraz letnich. Nie wymaga wkładu finansowego tylko wsiąść i jechać!!!!

 

Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66743-silnik-13-cdi-pro%C5%9Bba-o-opinie-kupi%C4%87-czy-nie-kupi%C4%87/
Udostępnij na innych stronach

Silniki 1.7 DTI 75km i 1.7Di 48kW nie miały dwumasy.Natomiast 1.7 CDTI i 1.3CDTI miały dwumas.

Przebieg 2005 to urzedowy 176tys(nie wiewrzyłbym

 

"Nie wymaga wkładu finansowego tylko wsiąść i jechać :!:" -stara spiweka zazwyczaj handlarzy

My tłumaczymy tak Tylko wsiąść i wyjechac z podwórka lub placu.Zazwyczaj do domu sie uda,ale czesto po nie długim czasie albo na forum ale do zakładu naprawczego...

Oczywiscie kazdy przypadek jest inny ale....

 

Niestety ten silnik poza niskim spalaniem w zasadzie nie ma zalet.

Koło dwumasowe, wycieki z pompy wysokiego ciśnienia, u niektórych padające wtryskiwacze czy turbiny, problemy z egr, problemy z łańcuchem rozrządu.

 

A przebiegi to wiesz... można kręcić przed każdym przeglądem czy wizytą w ASO i nikt nawet nie dojdzie prawdy.

 

Samochód z 2005 roku, przebieg 176 tys. Szczerzę, wątpię. Dieselka przy kupnie, zawsze sprawdzaj na zimnym, wtedy wszystko albo przynajmniej większość rzeczy ukrytych się wyjaśni. Przy przebiegu 200tys, w dieslu trzeba liczyć sie już z tym, że dwumasa albo turbina może niedomagać, niema cudów, samochodem się jeździ i się dokłada. Problemy z EGR, czy czunikami, niestety taki urok tego diesla, raz do doku trzeba tam zajrzeć i porządnie przeczyścić. Łańcuch rozrządu niestety nie jest bez obsługowy i w zależności od jazdy co 150-250tys, trzeba wymienić. Samochód jest używany i trzeba będzie się liczyć z pewnymi rzeczami. Jeżeli ktoś wymienił turbinę i dwumasę ze sprzęgłem i potwierdza to paragonami to dla mnie byłby to atut. Bo to są najczęstsze imprezy w tym silniku.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności