Gość kolas82 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Witam! Zarejestrowałem się aby uzyskać poradę w kwesti konkretnego samochodu, chce kupic opla combo, gość pisze że auto miało wymienione koło dwumasowe, dzwoniłem juz do innego własciciela combo i twierdzi że w tych modelach go nie ma, pytanie jaka jest prawda. I drugi temat czy kupowac auto w którym przy przebiegu 170.000 była wymieniana turbina, z tego co już wiem producent tego auta pisze że silnik ten jest "bezobsługowy" do 250.000 tyś? Tekst z allegro: Witam mam do sprzedania auto z 2005 roku zakupione w polskim salonie. Posiada książkę serwisową z przebiegiem 176000 km . Autko jest zadbane na bieżąco serwisowane. Po wymianie oleju oraz filtrów. Ubezpieczenie ważne na rok . Była w nim wymieniona oryginalna turbina , koło dwumasowe oraz sprzęgło . Posiada komplet opon zimowych oraz letnich. Nie wymaga wkładu finansowego tylko wsiąść i jechać! Proszę o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66743-silnik-13-cdi-pro%C5%9Bba-o-opinie-kupi%C4%87-czy-nie-kupi%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Silniki 1.7 DTI 75km i 1.7Di 48kW nie miały dwumasy.Natomiast 1.7 CDTI i 1.3CDTI miały dwumas. Przebieg 2005 to urzedowy 176tys(nie wiewrzyłbym "Nie wymaga wkładu finansowego tylko wsiąść i jechać :!:" -stara spiweka zazwyczaj handlarzy My tłumaczymy tak Tylko wsiąść i wyjechac z podwórka lub placu.Zazwyczaj do domu sie uda,ale czesto po nie długim czasie albo na forum ale do zakładu naprawczego... Oczywiscie kazdy przypadek jest inny ale....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66743-silnik-13-cdi-pro%C5%9Bba-o-opinie-kupi%C4%87-czy-nie-kupi%C4%87/#findComment-530508 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Niestety ten silnik poza niskim spalaniem w zasadzie nie ma zalet. Koło dwumasowe, wycieki z pompy wysokiego ciśnienia, u niektórych padające wtryskiwacze czy turbiny, problemy z egr, problemy z łańcuchem rozrządu. A przebiegi to wiesz... można kręcić przed każdym przeglądem czy wizytą w ASO i nikt nawet nie dojdzie prawdy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66743-silnik-13-cdi-pro%C5%9Bba-o-opinie-kupi%C4%87-czy-nie-kupi%C4%87/#findComment-530524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Samochód z 2005 roku, przebieg 176 tys. Szczerzę, wątpię. Dieselka przy kupnie, zawsze sprawdzaj na zimnym, wtedy wszystko albo przynajmniej większość rzeczy ukrytych się wyjaśni. Przy przebiegu 200tys, w dieslu trzeba liczyć sie już z tym, że dwumasa albo turbina może niedomagać, niema cudów, samochodem się jeździ i się dokłada. Problemy z EGR, czy czunikami, niestety taki urok tego diesla, raz do doku trzeba tam zajrzeć i porządnie przeczyścić. Łańcuch rozrządu niestety nie jest bez obsługowy i w zależności od jazdy co 150-250tys, trzeba wymienić. Samochód jest używany i trzeba będzie się liczyć z pewnymi rzeczami. Jeżeli ktoś wymienił turbinę i dwumasę ze sprzęgłem i potwierdza to paragonami to dla mnie byłby to atut. Bo to są najczęstsze imprezy w tym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66743-silnik-13-cdi-pro%C5%9Bba-o-opinie-kupi%C4%87-czy-nie-kupi%C4%87/#findComment-530633 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.