Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Witam.. mam taki problem ze po odpaleniu samochodu na zimnym silniku trzyma obroty 1500 tak przez 2 lub 3 minuty i potem sie normuje i jest ok... prosze o porady czym może to byc spowodowane... dodam że krokowy juz raz czysciłem i nie zauważyłem zmiany..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6721-obroty-w-20-16v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Tak autka maja na wtrysku, zanim sie rozgrzeja to maja wieksze obroty (takie automatyczne ssanie). Choc 1500 obr. to trosze przy duzo...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6721-obroty-w-20-16v/#findComment-299645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 No też mi sie tak wydaje ze to jednak za dużo... czasami jak jest rozgrzany to dłużej kręci żeby odpalic.. a jak odpali to czasami obroty zafalują tak od 400 do 1000 i normują sie.. ale nie zawsze to wystepuje... także czekam na wasze propozycje..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6721-obroty-w-20-16v/#findComment-299642 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Po odpaleniu przy zimnym silniku włącza się automatycznie ssanie oraz pompa wstępnego grzania katalizatora (tzw. odkurzacz) i w tym czasie obroty na poziomie 1300-1500 są normalne. Jeśli po tych 2-3 minutach obroty wracają Ci do normalnego poziomu i pozniej nie ma z nimi problemu to wszystko jest ok. Jesli chodzi o odpalanie na cieplym silniku to często przyczyną kłopotów jest czujnik temperatury silnika (nie wywali blędu a będzie mieszał). Wymien i zobacz co będzie się działo. Czujnik nie jest drogi (zamiennik około 25-30 zł z tego co pamiętam) za wymianę też nie powinieneś dużo zapłacic (pod warunkiem ze nie pozwolisz majchrowi dobierać się do niego od góry bo wtedy trzeba zciągać podszybie i dłużej zejdzie). Spokojnie można się do niego dostać z kanału. U siebie przy podobnych problemach z odpalaniem wymieniłem właśnie ten czujnik i się skonczyły kłopoty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6721-obroty-w-20-16v/#findComment-299620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.