Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 witam jestem szczęśliwym posiadaczem opla astry2 wersji sport silnik. x20dtl17316410 z 1999r na bardzo dobrym wyposażeniu i teraz moje pytania (szukałem na forum ciężko znalezdz) mam komputer pokładowy w j.niemieckim czy da sie wgrać polski (ewentualne koszty i namiary na speca ) jak sie kasuje na kompie średnie spalanie ,itp ,itd jakie powinno być et felgi stalowej do tego autka i najważniejsze dot. biegów po prostu z luzu jak chce wbić pierwszy bieg to nie chce wejść muszę najpierw delikatnie wbić dwujkę a póżniej bez problemu wchodzi jedynka ? trochę dziwne ale moze ktoś już to przerabiał.posiadam takze tempomat ale to juz jest ok raczej umie go obsługiwać za wszelkie porady i odpowiedzi z góry dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 z tego co pamietam to sie raczej zminiało w tym komputerku ;d i juz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 co doluzy ... musisz zdjąć mieszek zmiany biegów by dostać się do mechanizmu musisz oczyścicć plastikowe elementy ze smaru odtłuścić i wkleić kawałem plastiku np od puszki elektrycznej między gniazdko w którym porusza się lewarek a tą "kulką" na lewarku . przesmarować i jakiś czas będzie ok można też wymienić drążek i ten cały plastikowy element w którym poruszą się drążek ale to koszty jak cholera ! same części w aso to ok 1000 zł plus robocizna zapewne kosztowna bo trzeba by sporo rozebrać by wymienić to . co do resetowania wskazań kompa to masz dwa pezyciski na manetce obok kiery które sterują kompem jednym wybierasz co ma ci pokazywać a drugim po przytrzymaniu resetujesz wybrane wskazanie chyba jest na nim literka R ale nie jestem pewien a co do zmiany języka kompa to z tego co na forum pisali inni to do 2000 roku nie da się zmienić języka na polski co najwyżej na angielski ale swojądrogą po co to ? kilka słówek po niemiecki to nie problem się nauczyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299597 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 dzieki za odpowiedzi moze macie jakies wskazówki dobrego uzytkowania tego autka . A jak ten silnik dobry ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Co do ET,to ma 49. Jesli chcesz poczytac ogólnie o tym aucie i silniku,to jak tylko wyszukiwarka będzie działac,to wpisuj kluczowe słowa i na pewno lektury będziesz miał do nowego roku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Użytkuje Astre II już 7lat.Tematu jest sporo.Co prawda masz inny silnik,ale jak 1,4 16v mój ma ponad 380000bez zamuły to znaczy,że jest ok. To jak bedzie jeździł w twoich rękach zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Silnik: -świece co 10-15 tyś -olej co 10tyś -płyn chłodniczy najlepiej raz w roku,ale na dwa lata bedzie si. -kontroluj skrzynke jak lubisz pokatować-chyba we wszystkich rodzajach silnika lubią się przypocić. Inne: -filtry pyłkowe kombi co pół roku inne co rok. -jak rozkładają przy jakiś naprawach podszybie,to niech dobrze poskładają,bo można sobie sobie zabagnić auto,łącznie z suszeniem podłogi. -jak na kanale stoi skontroluj korki techniczne odprowadzające wode.(lubią wypadać jak sie jeżdzi po "drogach") -tłumik ostatni pada szybko. Pamiętam takie usterki: środek -złamany drążek zmiany biegów -schowek słabe ma łapki-trzeba delikatnie otwierać bo pękają -kiera jak nie skóra to uważać z klaksonami,wycierają się ochydnie.(od chyba 2002 innej firmy) -uszkodzony pas w tylnej kanapie-z 5razy użyty w życiu i wieczna zacinka. silnik: -pompa wody przy 150000tyś -moduł na świecach(moja wina nie wymieniłem świec w pore) -uszczelka pod głowicą chyba 2-a razy -skrzynia raz naprawiana oryg. i od 4-ech miesięcy druga,a także puszeczka jakaś hydrauliczna od sprzęgła-nie pamiętam nazwy ogólnie: -ostatnio magiel -katalizator -aktualnie latam bez sprzęgła-heheh-zmarło -no u mnie klocki na ok. rok-tarcze,ale to wiadomo-eksploatacja Ogólnie przez to co przeżyła na trasach moge powiedzieć,że opel dla mnie się "fullrespecta"/// Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 co sie okazało mam zepsuty przycisk od komputerta ten oznaczony litrą R niewiem czy jest to do naprawienia poprostu po nacisnięciu trzymaniu itp nie kasuje . Jeszcze mnie interesuje jedna kontrolka jest to prostakąt a w środku wentylator świeci sie przy przełączeniu zapłonu na żółto .Może wieci gdzie w tym autku jest wybity nr VIN?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 to prostakąt a w środku wentylator świeci sie przy przełączeniu zapłonu na żółtoUkład chłodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość topdriver Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 -filtry pyłkowe kombi co pół roku inne co rok.czesc.dlaczego kombi częsciej niż inne??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299341 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 A no dlatego,że jest więcej szyb. Nie jest to przymus,ale jak ktoś chce mieć szybki czyste,a nie mgłe-to tak,/// Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6724-nowy-nabytek/#findComment-299325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.