Gość kamil z16se Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Witam, posiadam astre 2 1.6 8v z 2000r. . Zacznę od tego że zakupiłem ją z padniętym motorem. Po montażu motoru zrobiłem nią kilka kilometrów i zgasła. Byłem pewien ze to sprawa przewodów wysokiego napięcia.Kupiłem drugie wraz z świecami,jednak nie przyniosło to rezultatu.Wymieniłem następnie pompę paliwa gdyż sądziłem że się zacina.Jednak i to nie pomogło.Dziś udało mi się sprawdzić czujnik polożenia wału,opór ma na poziomie 2.2 kOhma .Zrobiłem zworkę na gnieździe przekaznika i pompka chodzi cisnienie na listwę daję solidne(po wcisnięciu odpowietrznika paliwa tryskało) Sprawdziłem również przekaźniki są ok) jedynie co dało mi do myslenia to cewka,iskra jest ! ale opór na wyjsciu kabli wysokiego napiecia miedzy 1-4 10.94 a 2-3 11.28 to znaczy że uzwojenie zostało przerwane ? proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67257-astra-g-z16se-nie-pali/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Tu przerabialismy podobny temathttp://forum.opel24.com/topic/63762-astra-kreci-ale-nie-pali-kod-p0351-sprawdzenie-cewki/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67257-astra-g-z16se-nie-pali/#findComment-535911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Gdyby obwód był przerwany to miernik nie zareaguje się i nie pokaże żadnej wartości. Pewne odchyłki mogą być. Wykręcaj każdą świece i sprawdzaj czy jest iskra jak zakręcisz rozrusznikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67257-astra-g-z16se-nie-pali/#findComment-535915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.