Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 witam dzisiaj pełen nadziei NA rozwiązanie mojego problemu , wszystko zostalo zrobione tak jak mi kazaliscie jednak sam ciagle NIC, nawet próbowałem dodawacx samostart i odpalal po czym gasł, czyli tylko chodził na samosmarcie ale nie brał ropy, brak mi juz sił i pomysłów wolałbym uniknąć serwisu jak macie jakieś wskazówki proszę piszcie [ Dodano: Czw Gru 13, 2007 11:53 ] po wymianie filtra paliwa nie chce zapalić [ Dodano: Czw Gru 13, 2007 11:54 ] opel astra g 2.0 dtl, boje sie najgorszego czyli pompy jak moge to wykluczyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6737-wymiana-filtra-paliwa-i-nic/page/2/#findComment-299348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 witam wszystkich jestem posiadaczem opla astry 2,0 DTL. po wymianie filtra paliwa samochód stanął nie chce odpalić....... Witam, również mam podobny problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego. Nadmienię, ze śledzę forum tak długo jak mam ten problem .... i nic. W ogóle to dłuższa historia, która w skrócie ma się następująco:1. W sierpniu "wodowałem" w kałuży - skutek zassanie wody przez wlot powietrza i uwalony pierwszy korbowód - na szczęcie tempo wjazdu w kałużę powolne i samochód stanął momentalnie. 2. Po wszelkich wymianach i naprawach wyjazd z warsztatu i na drugi dzień brak możliwości odpalenia przez dłuższy czas - po dłuższym kręceniu z przerwami zapalał tak jakby zaskakiwał aż w końcu łapał. Ogólnie praca silnika bez zarzutu. 3. W w krótko po tym zaczął zapalać się "check" - głównie podczas jazdy i raptownym zejściu do niskich obrotów na zimnym silniku. 4. Kłopot z zapalaniem występował nadal - jednak przy postawieniu samochodu z górki auto zapalało z rana bez problemu. Spróbowałem uszczelnić wlot i wylot na obudowie filtra i okazało się, że pomogło. 5. Nadal występował cykliczny problem z zapalającym się "check" - nie pomogły czyszczenie EGR, zamiany i testowanie elektrozaworów i wszystkie rady (chyba) z tego forum. "Check" świeci nadal jednak po zamianach elektrozaworów z inną częstotliwością. 6. W końcu wizyta na "wtyczce" (program diagnostyczny bosh) - błędy - 0725 i 1335 - wspólnie i po wykasowaniu pojawiają się nadal. Według listy TU to odpowiednio: Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni i Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej. Po diagnostyce mechanik podejrzewa, że siadła pompa - jednak ja już jeżdże tak jakiś czas i praktycznie objawy "checka" i charakterystyka pracy silnika jest cały czas taka sama. Proszę o rzetelne i rady i pomysły - bez zbędnej krytyki - oczywiście jestem laikiem w tych sprawach i wiem tyle co wyczytałem na tym forum przez ostatnie tygodnie. Bardzo ważne - po wyjeździe z warsztatu po wymianie korbowodu i innych rzeczy silnik chodził OK. Obecnie od dłuższego czasu charakterystyka pracy silnika - przy zapalającym się "checku" jest podobna - wchodzi w tryb awayjny na chwilę i podczas przyspiszenia "check" gaśnie, nabiera więcej mocy ale dźwięk silnika jest taki sam - jakby nieszczelność przy kolektorze wydechowym - to muszę jeszcze sprawdzić. Jeśli post jest nie w tym miejscu proszę o wyrozumiałość - z taką ilością problemów pasuje w wielu miejscach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6737-wymiana-filtra-paliwa-i-nic/page/2/#findComment-298439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Witam wszystkich. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Zafirki 2000r. 2.0 DTL i przyznam się że dopadł mnie ten problem już na dugi dzień po zakupie. Autem przyjechałem z holandii, 750 km prawie bez przystanku zrobiła bez najmniejszych problemów. Jednak rano po nocnym staniu odmówiła jakiejkolwiek współpracy. Odpaliła na 30 sekund, zgasła i koniec, żadnej reakcji na kręcenie. Wymiana filtrów nic nie pomogła. Zaciągnąłem ją do mechanika (moim zdaniem najlepszy jeśli chodzi o ople) i już po godzinie powiedział mi o dwóch usterkach. Pierwsza, uszkodzony czujnik obrotów pompy wtryskowej, powodował że pompa źle podawała paliwo (za szybko, za późno albo za mało). Naprawa trwała jakieś 4 godziny (specjalnie ściągali jakiegoś typka z BOSHA). Koszt razem z podłączeniem kompa i przeglądem układu hamulcowego 700 zł (z czego 450 to sam czujnik). Druga usterka to przepuszczające uszczelki na wtryskiwaczach (nie pod nimi tylko na nich). To z kolei było powodem częstego zapowietrzania się układu i obecności oleju w układzie paliwowym (czarny filtr paliwa). Jak auto stało z górki to nie było problemu, ale jak na płaskim albo pod górkę to zaczynały się problemy. Naprawa nastąpiła dopiero po tygodniu (oczekiwanie na te uszczelki i kolejka u mechanika). Koszt 400 zł. Trochę mi poszło po kieszeni ale teraz auto zapala bez najmniejszego problemu, zawsze i w każdym położeniu. A co do odpowietrzania to mechanior powiedział mi że samemu tego nie zrobie bo trzeba ściągać wężyki przelewowe i coś tam jeszcze. Więc jedź do jakiegoś porządnego mechanika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6737-wymiana-filtra-paliwa-i-nic/page/2/#findComment-298376 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.