Skocz do zawartości

zawór EGR czy może czujnik wałka rozrządu?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość ramirez44

wolf, zaktualizowałem dane auta. Ponowiłem próbę wywołania kodu błedu ale niestety kontrolka silnika wcale nie gasnie, trzymam około 30s. i nic.

Poza tym pedału hamulca nie da sie wcisnac w podłogę z wiadomych względów ( hydraulika)

 

No tak...ale hamulec masz trzymac jakbys chcial go w podloge wdpenac... to w takim sensie to napisalem.

Czyli jak masz silnik "X" to na 99% nie da rady odczytac...

No musisz jechac do warsztatu...chociaz na samo odczytanie bledu...

 

odczytaj blad...moze to jakas pierdolka typu- czujnik. Ja lubie grzebac w autach chociaz z wyksztalcenia jestem daleko od mechaniki....na na syrenie i f126p zdobywalem praktyke. I zawsze namawiam do DiY(do it yourself).

 

Gość ramirez44

ja tez lubie dłubać przy aucie ale niestety nie posiadam nawet garazu a tym bardziej kanału.... :<


ja tez lubie dłubać przy aucie ale niestety nie posiadam nawet garazu a tym bardziej kanału.... :<

właśnie wróciłem z diagnostyki, wykazało dwa błedy P0105 i P0115.

Mechanik stwierdził iż sa to czujn ik temperatury oraz czujnik wału ( nie wałka rozrządu)...

a więc wychodzi na to że zgadłeś wolf :brawo:

Edytowane przez ramirez44

 

P0105 czujnik ciśnienia absolutnego korektora/ ciśnienia atmosferycznego/ nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP

ten drugi czujnika temp

 

Gość artur66624

A dopowiem jeszcze na temat odczytywania błędów .

Otóż mogłeś to zrobić samemu tzn. odczytać błędy , żeby kontrolka silnika zaczęła migotać błędy należy złączyć styki 6 i 5 w złączu diagnostycznym i włączyć zapłon

Ta metoda działa w starszych modelach z tego co wiem , w nowszych podobno nie zadziała .

 

P0105 czujnik ciśnienia absolutnego korektora/ ciśnienia atmosferycznego/ nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP

ten drugi czujnika temp

sorrki bad,

czyli po polsku to przeplywomierz i ten drugi blad to czujnik temp. ktory daje odczyt na ecu...

P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction

 

Gość ramirez44

 

sorrki bad,

czyli po polsku to przeplywomierz i ten drugi blad to czujnik temp. ktory daje odczyt na ecu...

P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction

 

no to teraz juz zgłupiałem, oznacza to ze mechanik sie myli odnośnie czujnika wału i czy to możliwe aby zepsuty przepływomierz powodował takie objawy w aucie?

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności