Skocz do zawartości

Przepływomierz powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

W drugim linku końcowa informacja opisuje nasze przepływomierze (G70)- pierwszy link niezbyt precyzyjnie obrazuje metodę pomiaru.

 

P.S Moja 2.0 spala przy obecnych temp i na krótkich 12km odcinkach dokładnie takie wartości paliwa jakie podałeś :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6749-przep%C5%82ywomierz-powietrza/page/2/#findComment-107932
Udostępnij na innych stronach

Po testach się załamałem - spalanie bez zmian. Jeszcze ta ku*%# mi zamarzła w sobotę z rana i zeszło mi 4 godziny żeby rozmrozić.

 

PS: Mam do sprzedania 100% sprawny oryginalny przepływomierz Bosch 0281002180. używany lub nowy (bo teraz mam dwa) lub mogę się na coś wymienić :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6749-przep%C5%82ywomierz-powietrza/page/2/#findComment-106244
Udostępnij na innych stronach

Gość orto.pawel

witam panowie mam problem tego typu ze po regeneracji pompy opelek zaczął mi szarpać i się dławić tak jakby nie pracował na wszystkich garach jednak wykluczam pompe wtryskową gdyż wymieniłem na inną nówke sztukę regenerowaną i jest to samo

zastanawiam się czy może to być przyczyna przepływki bo taką opinie słyszałem

może ktoś pomoże?:beer:???może ktoś wie co to moze być:beer: :beer:

 

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 17:51 ]

mam jeszcze jedno zapytanie mam asterke 2.0 di 2000 rok i nie wiem czy jest roznica w oznaczeniu silnika x20 dtl czy y 20 dtl i czy duzy bylby błąd gdybym do x kupił przepływke z y?:beer:?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6749-przep%C5%82ywomierz-powietrza/page/2/#findComment-106078
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Do X20DTL i Y20DTH przepływomierz jest ten sam.

Zastanawia mnie czy dobrze Ci zamontowali pompę oraz odpowietrzyli układ. Możesz mieć nieszczelność na o-ringach jarzemek wtrysków - spowodowaną zbyt mocnym (nie umiejętnym) dociąganiem przewodów wysokiego ciśnienia. Sprawdź szczelność trawersów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6749-przep%C5%82ywomierz-powietrza/page/2/#findComment-105961
Udostępnij na innych stronach

Po testach się załamałem - spalanie bez zmian. Jeszcze ta ku*%# mi zamarzła w sobotę z rana i zeszło mi 4 godziny żeby rozmrozić.

 

PS: Mam do sprzedania 100% sprawny oryginalny przepływomierz Bosch 0281002180. używany lub nowy (bo teraz mam dwa) lub mogę się na coś wymienić :beer:

 

przy -15 -20 na pełnym baku robię max 600 km do pracy mam najczęściej ok 7-8 km także silnik nie zdąży się zagrzać. Latem na pełnym baku ok 750 km (cała droga to przeważnie jeden wielki korek). Też myślałem że z autem coś nie tak, ale wszystko posprawdzałem i działa jak należy pompa sprawna, rozrząd dobrze ustawiony, błędów brak..... Czasem na weekend jeżdżę w trasie ok 1000km i tu wszystko wychodzi na jaw - jak wracam to jeszcze 3 dni na tym samym baku smigam po mieście.

W trasie mam ciężką nogę, a zawsze schodzę poniżej 5 l/100km nawet zimą.

Zimne auto musi dużo palić.

Nieekonomiczna jazda (w korkach i na krótkich odcinkach) - musi dużo palić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6749-przep%C5%82ywomierz-powietrza/page/2/#findComment-105921
Udostępnij na innych stronach

Gość orto.pawel

Do X20DTL i Y20DTH przepływomierz jest ten sam.

Zastanawia mnie czy dobrze Ci zamontowali pompę oraz odpowietrzyli układ. Możesz mieć nieszczelność na o-ringach jarzemek wtrysków - spowodowaną zbyt mocnym (nie umiejętnym) dociąganiem przewodów wysokiego ciśnienia. Sprawdź szczelność trawersów.

 

wszystko było na poczatku oki zregenerowana pompa dzialala bez zarzutu pojawil sie problem po jakims miesiacu wiec dalem do reklamacji pompke sprawdzili powiedzieli ze jest wszystko dobrze uparlem sie ze nie wiec dali mi druga pompe tez po calkowitej regeneracji i tez to samo takze to chyba nie to takze wiec zastanawiam sie nad innymi przyczynami takimi jak przeplywka

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6749-przep%C5%82ywomierz-powietrza/page/2/#findComment-105622
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, jako że nie chce zakladac nowego posta pisze tu jeszcze raz. Pytanie kieruje do posiadaczy silnika 1.7 dti. Czy to normalne ze na 4 biegu przyspieszajac z pelna moca obroty nie wchodza powyzej 3.3-3.5 tys obr? Dodam ze np rozpedzenie mojego auta na 4 z powiedzmy 100 do 120-130 km/h trwa dluzej anizeli na 5. Bardzo mnie irytuje ten fakt bo predkosci oscylujace ok 80-90 km/h to te przy ktorych najczesciej wyprzedzamy.. Na 1,2,3 biegu jest ok mozna nawet podciagnac pod czerwona kreske a na 5 auto leci te 160-170. Błędów nie wybija.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6749-przep%C5%82ywomierz-powietrza/page/2/#findComment-92284
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności