Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 witam mam kadeta C 16 NZ i mam taki problem a mianowicie... dostałem układ wtryskowy kompletny podczas wymiany stwirrdziłem że jest mała komplikacia między wejściem a wyjściem paliwa są 3 rurki do powietrza jedna idzie do filtra dwa do czujnika bezwzględnego a trzecia do czegoś co jest pod lewym błotnikiem nie wiem co to jest naprawde ale myślę że to filtr paliwa czy mam racie wy mi powiedzcie no a w tym nowym nabytku są tylko dwa wejścia jak to wszystko pogodzić dodam że palił mi 15 l. w mieście no i leraz chcę sprawdzić jak będzie na tym układzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 witam !! króciec na monowtysku od tylu ten wyżej jest do map sensora 100% króciec na kolektorze pod tym co powyżej opisany do puszki filtra- odma 100% a ten od filtra węglowego- (tak to sie nazywa) do króćca(najgróbszy) z przodu monowtrysku pozdrawiam powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 no właśnie to jest problem bo na moim są trzy końcówki a na tym co chcę założyć są dwa wyjścia czy mogę nie podłanczać tego filtra węglowego ? czy nie będzie jakichś kłopotów???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299333 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 daj jakieś fotki jednego i drugiego nic sie nie stanie tylko szkoda tego co może się spalić a ucieknie w powietrze [ Dodano: Czw Gru 13, 2007 19:03 ] to znalazłem pewną fotke http://img237.imageshack.us/img237/6913/podcisnuw6.jpg i tak: zielona strzałka to do filtra węglowego czerwona linia do podciśnienia filtra powietrza tego zaworka ciepłe zimne poniżej tych dwóch masz podciśnienie do EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 no właśnie tego trzeciego nie ma no a co do fotek to troche dziwne ale nie potrafie takich rzeczy jeszcze mnie dzieciaki nie nauczyli no nie stety nie ta głowa... [ Dodano: Czw Gru 13, 2007 23:21 ] no jeszcze jedno ten czerwony kolor jest jak widzę na fotce na trójniku jeden idzie do podciśnienia filtra adrugi gdzie???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 może mi pan wysłać zdjęcie na e-meil dybowskirol@op.pl a którego dokładnie nie ma lewego, prawego czy dolnego postaram sie pomóc. co do trójnika to jest jakiś wynalazek niemiecki w oryginale tak nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 witam właśnie tego tżeciego nie ma dzwoniłem do faceta co mi sprzedał ten cały monowtrysk powiedział że to jest od astry1 że to są te same silniki ja go mimo wszystko zamontowałem i spalanie spadło z 15 l. na 12 l. ale to był pierwszy sprawdzian pozdrawiam jak dzieciaki się zjawią to wgrają zdięcia [będzie trzeba się tego nauczyć... [ Dodano: Pią Gru 14, 2007 09:47 ] a jeszcze jedno zrobiły się bardzo niskie obroty...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 no to mam cienkie zdjęcia z telefonu : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/758ff988ef9db4d7.html to jest podstawa bez tego autko nie będzie ładnie pracowało, przyspieszało itd itp http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/342da9ed64731bb4.html tu podłączenia tych trzech wężyków. można jeździć bez nich tylko trzeba zaślepić (lewe powietrze).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 serdeczne dzięki w tym komplecie co kópiłem nie ma wejścia do ERG czy do tego zaślepionego może być pomłączone to ERG??? PS.takim jak ja trzeba wkładać łopatom [bez obrazy] jeszcze raz dzięki za fotki...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-299056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 odkręć EGR i dorób zaślepkę lub blaszkę z puszki po piwie pomiędzy kolek a EGR. jesli masz sprawny trochę ucierpi środowisko na tym zabiegu; jeśli nie sprawny równiejsze obroty na wolnych. pozdrawiam lukas25, Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6751-uk%C5%82ad-wtryskowy-multec/#findComment-298990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.