Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Bo spadnie tylna belka i trzeba będzie się namęczyć aby z powrotem to wszystko poskładać do kupy. Jak kupiłeś olejowe to je przepompuj przed założeniem (ściskasz rozciągasz) bo jak założysz nieprzepompowane to jak dostaną obciążenie pójdą uszczelnienia i będą ciekły. Wymieniaj najpierw jedną stronę później drugą. W tym aucie to akurat żadnej filozofii nie ma aby to wymienić.

Edytowane przez koni2305

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67823-corsa-b-wymiana-amortyzator%C3%B3w-tylnych-co-potrzeba/#findComment-544925
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności