Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Jak w temacie. podpowiedzcie mi czy fakt, że przy dodaniu gazu światła mocniej swieca i mocniej wieje nawiew moze miec cos wspolnego ze słabym akumulatorem czy to moze zupełnie coś innego. Z góry dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6850-wi%C4%99cej-gazu-%C5%9Bwiat%C5%82a-mocniej-%C5%9Bwiec%C4%85-itp/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 aku albo alternator ma dosc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6850-wi%C4%99cej-gazu-%C5%9Bwiat%C5%82a-mocniej-%C5%9Bwiec%C4%85-itp/#findComment-298451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 regulator napięcia w alternatorze prawdopodobnie siada   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6850-wi%C4%99cej-gazu-%C5%9Bwiat%C5%82a-mocniej-%C5%9Bwiec%C4%85-itp/#findComment-298450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Ja też obstawiam regulator napięcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6850-wi%C4%99cej-gazu-%C5%9Bwiat%C5%82a-mocniej-%C5%9Bwiec%C4%85-itp/#findComment-298407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Regulator napięcia: napięcie ładowania, przy pracującym silniku mierzone na zaciskach akumulatora powinno zawierać sie w przedziale 13,2 (13,9 wg. Emsi007) -14,4 V i być niezależne od obrotów silnika. Jeśli masz np. 14,2V to takie ma być w całym zakresie obrotów. Zakładam, że +-0,5V to żadna zmiana. Napięcie z uszkodzonego regulatora może być albo za wysokie (zagotuje akumulator) albo za niskie (akumulator jest niedoładowany). Ja w swojej Astrze mam bodajże 14,2V. Jeśli czas życia akumulatora dobiega końca: szybko się rozładowuje, ospale kręci rozrusznikiem, nierówno pracuje silnik, szybko traci energię na mrozie. Napięcie na akumulatorze sprawnym, po nocy postoju mierzone bez uruchomionego silnika nie powinno być mniejsze niż 12,5V a gęstość elektrolitu 1,27G/cm3. Zwróć zwłaszcza uwagę na napięcie, jeśli jest bliskie 12V a doładowanie prostownikiem nic nie daje i nazajutrz jest znów niskie to na pewno akumulator. Ja mam identyczne objawy, zaczęły się z mrozami ok -5st. Jeżdżę głównie po mieście i stawiam na niedoładowany akumulator. Trzeba będzie podładować przez nockę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6850-wi%C4%99cej-gazu-%C5%9Bwiat%C5%82a-mocniej-%C5%9Bwiec%C4%85-itp/#findComment-297862 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Betagoo, mały błąd kolego. napięcie ładowania 13.2 jest strasznie marne i za małe. Powinno zawierać się w granicach od 13.9V do około 14.4, 14.5V. Warunkiem podbicia gwarancji przy wymianie akumulatora jest napięcie ładowania powyżej 13.9 - na każdej karcie gwarancyjnej od aku jest to napisane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6850-wi%C4%99cej-gazu-%C5%9Bwiat%C5%82a-mocniej-%C5%9Bwiec%C4%85-itp/#findComment-297829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.