Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Nierówna praca silnika, która występuje na zimnym silniku (w temperaturze otoczenia ponizej 5 sopni) to prawdopodobnhie stuk tłoka (według mechanika). Jak myślicie jak można to potwierdzić i jak długo mozna z czym takim jeździć:mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jaki koszt jest takiego popychacza hydraulicznego??

 

[ Dodano: Sro Gru 19, 2007 20:59 ]

Ale gdyby były to popychacze hydraulczne to pewnie tuki w silniku były by równomierne. A w moim przypadku oprócz stuku silnik dostaje wibracji i szarpania (na biegu jałowym)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-298098
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

cos tu ten mechanik chyba czaruje:) a gdzie niby by dostal luzu tam ten tlok chyba nie na panewce w takim autku:/ wg mnie to tez popychacz a zsarpie bo nie zamyka zaworu odpowiednio popychacz i dlatego moze byc szarpanie:)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-298012
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Raz słyszałem właśnie ciekawie stukający silnik (Sprinter D). Po wielu poszukiwaniach okazało się że jeden z tłoków miał za duży luz. Bujał się na sworzniu korby (tak jakby tuleja cylindra wyjechana). Po zdjęciu głowicy widziałem jak mechanik trzonkiem młotka naciskał na denko tłoka raz z "przodu"a raz z "tyłu". Widać było jak się skubaniec bujał.

 

Nie twierdzę że u ciebie jest tak samo. Bez zdjęcia głowicy to wróżenie z fusów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-297970
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jak masz luz na tloku to zimny silnik chodzi jak diesel a na ciepłym powinno byc cicho a z tym kolysaniem to moze byc tak jak kolega mowil ze sie zawor nie domyka lub masz slabe cisnienie na jakims cylindrze jak chcesz sprawdzic czy to zawor bez rozbierania i ktory to wykrec wszystkie swiece zmiez cisnienie na wszystkich cylindrach nastepnie po koleji wlej troche oleju do 1 cylindra 5-10 ml i zmierz cisnienie i tak zrob z kazdym jezeli sie nie podniesie w ktoryms albo malo to jest zawor a jezeli podniesie bardzo to sa nieszczelne pierscionki a mierzysz na zimnym silniku przykladasz przyrzad do mierzenia cisnienia gaz do dechy i krecisz chwile 2-4 s i tak na kazdym a ten stukot tloka czyli masz luz na laczeniu tloka z korbowodem ja tak mialem w poldku i jezdzilem ok 3 lat i tak go sprzedalem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-297821
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności