Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Witam. Nierówna praca silnika, która występuje na zimnym silniku (w temperaturze otoczenia ponizej 5 sopni) to prawdopodobnhie stuk tłoka (według mechanika). Jak myślicie jak można to potwierdzić i jak długo mozna z czym takim jeździć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Nierówna praca silnika, która występuje na zimnym silniku (w temperaturze otoczenia ponizej 5 sopni) to Raczej popychacza hydraulicznego którego można wymienić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-298162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Jaki koszt jest takiego popychacza hydraulicznego?? [ Dodano: Sro Gru 19, 2007 20:59 ] Ale gdyby były to popychacze hydraulczne to pewnie tuki w silniku były by równomierne. A w moim przypadku oprócz stuku silnik dostaje wibracji i szarpania (na biegu jałowym)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-298098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 cos tu ten mechanik chyba czaruje:) a gdzie niby by dostal luzu tam ten tlok chyba nie na panewce w takim autku:/ wg mnie to tez popychacz a zsarpie bo nie zamyka zaworu odpowiednio popychacz i dlatego moze byc szarpanie:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-298012 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Raz słyszałem właśnie ciekawie stukający silnik (Sprinter D). Po wielu poszukiwaniach okazało się że jeden z tłoków miał za duży luz. Bujał się na sworzniu korby (tak jakby tuleja cylindra wyjechana). Po zdjęciu głowicy widziałem jak mechanik trzonkiem młotka naciskał na denko tłoka raz z "przodu"a raz z "tyłu". Widać było jak się skubaniec bujał. Nie twierdzę że u ciebie jest tak samo. Bez zdjęcia głowicy to wróżenie z fusów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-297970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 jak masz luz na tloku to zimny silnik chodzi jak diesel a na ciepłym powinno byc cicho a z tym kolysaniem to moze byc tak jak kolega mowil ze sie zawor nie domyka lub masz slabe cisnienie na jakims cylindrze jak chcesz sprawdzic czy to zawor bez rozbierania i ktory to wykrec wszystkie swiece zmiez cisnienie na wszystkich cylindrach nastepnie po koleji wlej troche oleju do 1 cylindra 5-10 ml i zmierz cisnienie i tak zrob z kazdym jezeli sie nie podniesie w ktoryms albo malo to jest zawor a jezeli podniesie bardzo to sa nieszczelne pierscionki a mierzysz na zimnym silniku przykladasz przyrzad do mierzenia cisnienia gaz do dechy i krecisz chwile 2-4 s i tak na kazdym a ten stukot tloka czyli masz luz na laczeniu tloka z korbowodem ja tak mialem w poldku i jezdzilem ok 3 lat i tak go sprzedalem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6889-stuk-t%C5%82oka/#findComment-297821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.