Gość GrzegorzW Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Witam wszystkich w swoim pierwszym wpisie. Zaznaczam, że jestem (bardzo) początkujący, ale za to postaram się dostarczyć wszelkie informacje, jeśli są potrzebne. Chciałbym uzyskać informację, jak podłączyć nowe radio do mojej corsy (głośniki i radio póki co oryginalne)... Szukałem informacji na Youtube, czytałem kilka tematów na różnych forach (również przypięty temat "Radio w Oplu"), ale wciąż mam wątpliwości. 1. Czy są wymagane jakieś dodatkowe kable, przejściówki (np. do anteny), itd. czy to, co mam w zestawie z radiem wystarczy? 2. Czy do wymontowania radia (wychodzi tak gdzieś "do połowy", a nie chcę ciągnąć na siłę) muszę najpierw rozłączyć z tyłu kable - jeśli tak, to jak się do nich dostać, czy muszę coś demontować (np. zapalniczkę)? 3. Czy jedyne, co podłączam, to antenę (po lewej) i wejście przewodu zasilania (kostka na środku Pioneera)? Co z wyjściami na głośniki (po prawej)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Dotychczasowe (oryginalne) Grundig Car 200: Pioneer MVH-160UI, czyli to, które chcę umieścić w aucie:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69064-corsa-b-wymiana-radia-na-pioneer-mvh-160ui/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Witam. Radio które masz wyciągasz całkowicie. Kostka z kablami powinna wypiąć się samoczynnie. Po wyjęciu radia wyjmujesz kieszeń i zakładasz tą co masz dołączona do nowego radyjka. Chyba że jakimś dziwnym trafem wyjmujesz radio razem z kieszenią i dlatego trzymają kable. Wtyk antenowy też będziesz musiał chyba zmienić. Zobaczysz po wyjęciu. Nowy bez problemu dostaniesz w większości sklepów car audio lub motoryzacyjnych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69064-corsa-b-wymiana-radia-na-pioneer-mvh-160ui/#findComment-554822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...