Gość Piotrek50501 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Witam Ostatnimi czasy wziąłem się za czyszczenie w swojej Astrze G 1,7DTL przewodów od intercoolera do turbiny i odwrotnie. Wyczyściłem zawór EGR i rozebrałem ten dekielek przy pompie vacum i dorobiłem tam uszczelkę bo troszeczkę olej przepuszczało. Poskładałem z powrotem. I teraz gdy jechałem do pracy dwa km było ok i pod koniec gdy wciskałem pedał hamulca byl strasznie twardy i ledwo hamował. Po kilku godzinach po odpaleniu znów zrobił się miękki i było dobrze do momentu przejechania znów takiej samej trasy. Pod koniec znów zrobił się twardy. Może coś źle zrobiłem? Od czego mogło tak sie stać? A i czemu ten przewód od dekielka vacu pompy nie jest nigdzie podłączony tylko zaślepiony? Może inaczej zapytam. Czy przewód od vacu pompy ten dolny nie powinien być podłączony do elektrozaworu a ten drugi przewód od elektrozaworu do zaworu egr? I czy jeśli jest w vacu pompie dużo oleju to należy wymienić w środku uszczelkę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Od vacum do serwo idzie rurka, na której powinien być zaworek kierunkowy pozwalający zassać powietrze z serwa ale nie powinien przepuszczać w drugą stronę. Sprawdź czy czy działa poprawnie. Ewentualnie podepnij pod krocieć vacum wakuometr i sprawdź podciśnienie, może pompa rozszczelniła się po wymianie uszczelki i nie działa poprawnie. Na pompie vacum podciśnienie powinno być w zakresie -0,8- do -1bar Jeśli chodzi o olej w vacum to tak ma być.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Sprawdź wakuometrem jakie daje podciśnienie. Skoro wali olejem to vakum raczej do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek50501 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 jest zaworek i działa poprawnie. Zastanawia mnie tylko dlaczego ten wężyk co wychodzi na dole pompy jest zaślepiony? Tak chyba nie powinno być. No i dlaczego jest tam aż tyle oleju? Gdzieś wyczytałem że w środku jest jakaś uszczelka. Może ona jest do wymiany?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Zaślepiony bo z niego sadziło olej do układu. Cieknie olej bo pompa dokonała żywota.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek50501 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 możliwe jest by przez to silnik brał olej? Bierze mi silnik sporo oleju? Na 10 000km weźmie jakieś 3-4l oleju. Tłumik jest suchy- raczej nie wywala, nie ma nigdzie przecieków. Zrobiłem na tym jak bierze, bo bierze odkąd go mam jakieś 50 000km i silnik ładnie chodzi. Jakby brał to myślę że by było po nim widać po takim przebiegu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.