Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnimi czasy wziąłem się za czyszczenie w swojej Astrze G 1,7DTL przewodów od intercoolera do turbiny i odwrotnie. Wyczyściłem zawór EGR i rozebrałem ten dekielek przy pompie vacum i dorobiłem tam uszczelkę bo troszeczkę olej przepuszczało. Poskładałem z powrotem. I teraz gdy jechałem do pracy dwa km było ok i pod koniec gdy wciskałem pedał hamulca byl strasznie twardy i ledwo hamował. Po kilku godzinach po odpaleniu znów zrobił się miękki i było dobrze do momentu przejechania znów takiej samej trasy. Pod koniec znów zrobił się twardy. Może coś źle zrobiłem? Od czego mogło tak sie stać? A i czemu ten przewód od dekielka vacu pompy nie jest nigdzie podłączony tylko zaślepiony?


Może inaczej zapytam. Czy przewód od vacu pompy ten dolny nie powinien być podłączony do elektrozaworu a ten drugi przewód od elektrozaworu do zaworu egr? I czy jeśli jest w vacu pompie dużo oleju to należy wymienić w środku uszczelkę?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/
Udostępnij na innych stronach

Od vacum do serwo idzie rurka, na której powinien być zaworek kierunkowy pozwalający zassać powietrze z serwa ale nie powinien przepuszczać w drugą stronę. Sprawdź czy czy działa poprawnie. Ewentualnie podepnij pod krocieć vacum wakuometr i sprawdź podciśnienie, może pompa rozszczelniła się po wymianie uszczelki i nie działa poprawnie. Na pompie vacum podciśnienie powinno być w zakresie -0,8- do -1bar

Jeśli chodzi o olej w vacum to tak ma być.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557703
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wakuometrem jakie daje podciśnienie.

Skoro wali olejem to vakum raczej do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557704
Udostępnij na innych stronach

jest zaworek i działa poprawnie. Zastanawia mnie tylko dlaczego ten wężyk co wychodzi na dole pompy jest zaślepiony? Tak chyba nie powinno być. No i dlaczego jest tam aż tyle oleju? Gdzieś wyczytałem że w środku jest jakaś uszczelka. Może ona jest do wymiany?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557822
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiony bo z niego sadziło olej do układu. Cieknie olej bo pompa dokonała żywota.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557824
Udostępnij na innych stronach

możliwe jest by przez to silnik brał olej? Bierze mi silnik sporo oleju? Na 10 000km weźmie jakieś 3-4l oleju. Tłumik jest suchy- raczej nie wywala, nie ma nigdzie przecieków. Zrobiłem na tym jak bierze, bo bierze odkąd go mam jakieś 50 000km i silnik ładnie chodzi. Jakby brał to myślę że by było po nim widać po takim przebiegu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69328-twardy-peda%C5%82-po-wymianie-uszczelki-w-pompie-vacum/#findComment-557933
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności