Gość makadro Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Witam poprzednio miałem Vectre C z silnikiem diesla 155km ale koszty napraw...... Chciałem sie przesiasc na ten sam model tlyko z silnikiem benzynowym 1.8 lub 2.0 w wersji przed liftem. Chce tez zagazowac swoje auto i tutaj prosba. Jesli ktos moze to prosze wymienic plusy/minusy kazdego slinika czego tutaj gaz tak a w drugim przypadku nie   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69506-vectra-c-18-122km-czy-20-turbo-za%C5%82o%C5%BCenie-lpg/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 2.0T - lpg bez problemu da się założyć. Spalanie na trasie w okolicach 9-10,5L, miasto 12-15L. Zapewne da się mniej ale jeśli komuś zależy na niskim spalaniu to nie kupuje 2.0t. Jeśli chodzi o koszta to najbardziej zaboli w momencie wymiany rozrządu, 2 zestawy łańcuchów ok.1500zł, ewentualnie jeszcze regeneracja turbo ok.1200zł. Poza tym silnik bardzo fajny i dynamiczny.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69506-vectra-c-18-122km-czy-20-turbo-za%C5%82o%C5%BCenie-lpg/#findComment-559459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cooba Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) 2.0T też ma koło dwumasowe tak jak w dieslu też ma turbinę, a łańcuch generalnie przy właściwym oleju i regularnych wymianach nie powinien być problemem. Jeżeli chodzi Ci o koszta to 1.8 122km jest dobrym wyborem Nie oszukujmy się 2.0T dużo więcej pali i części są droższe niż do 1.8 ale oferuje duuużo większą dynamikę Lpg założysz do 1.8 praktycznie wszędzie natomiast do 2.0 lepiej u kogoś kto zna ten silnik bo pierwszy lepszy polecony gazownik może tego nie ogarnąć tzn, jeżeli chodzi o wystrojenie LPG. Graty też mają znaczenie. Mi na LPG nie udało się zejść poniżej 11l/100km jak na razie, ale przy jeżdzie na trasie na tempomacie do 110 bez większego przyśpieszania pewnie można zejść poniżej 11l. Mi po mieście i na trasie w stosunku 1/4 przy dużym obciążeniu turbo (przyśpieszenia) wyszło prawie 15 a po mieście nie liczyłem bo jeżdzę zawsze trasy z miastem z przewagą trasy. Edytowane 7 Listopada 2014 przez cooba   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69506-vectra-c-18-122km-czy-20-turbo-za%C5%82o%C5%BCenie-lpg/#findComment-559462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Koło DM nie psuje się tak często jak w dizlu, koszt DM do 2.0t to 650-700zł. Co do LPG to wystarczy tylko dobrać odpowiedni reduktor obrabiający taką moc i sterownik, który daje sobie radę z zapętlaniem wtrysków BP(np.Tech) Koszt takiej instalacji to 3-3,5tyś.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69506-vectra-c-18-122km-czy-20-turbo-za%C5%82o%C5%BCenie-lpg/#findComment-559466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość makadro Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 A co powiecie o silniku 2.2 chodzi mi o instalację gazową. Direct odpada bo koszt takiej instalacji to kosmos na moją kieszeń. Jaki inne silnik 2.2 polecacie   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69506-vectra-c-18-122km-czy-20-turbo-za%C5%82o%C5%BCenie-lpg/#findComment-559534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 zamykam nic a nic sie nie wysililes na dodatek zdublowales tematy naucz sie korzystac z wiedzy ktora juz jest na forum   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69506-vectra-c-18-122km-czy-20-turbo-za%C5%82o%C5%BCenie-lpg/#findComment-559570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi