Gość jarekk13 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Witam posiadam Meive 1.7 cdti 101KM isuzu z 2003roku. Miałem ostatnio problem z gasnącym autem na wolnych obrotach gdy zrobilo sie zimno na polu ale wymiana SCV pomogla nie mniej jednak mechanik po podłączeniu komputera zaobserwował ze czujnik temp. paliwa pokazuje ujemne temperatury na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach w graniczach okolo -32 stopni po dodawaniu gazu spadala do -40 i chciałbym się dowiedzieć jakie sa normalne temp paliwa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69535-ujemna-temperatura-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Paliwo w pierwszej fazie jest podgrzewane w filtrze paliwa. Nie koniecznie w Twoim silniku. Temperatura paliwa zazwyczaj w okolicach 20'C. Skoro takie temp. odnotował sterownik to trzeba sprawdzić czujnik temp. paliwa lub połączenie elektrycznej wtyczki czujnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69535-ujemna-temperatura-paliwa/#findComment-559754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekk13 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 sprawdenie czujnika z tego co sie zorientowalem łączy się ze ściągnieciem calej pompy bo jest zamontowany w kiepsko dostepnym miejscu. Więc gdyby pomiar był przed filtrem to istnieje taka możliwość że pomiar jest dobry? I takie kolejne pytanie czy w momenci złego pomiaru komputer nie wystawia zadnego komunikatu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69535-ujemna-temperatura-paliwa/#findComment-559988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 dopuki pomiar mieści się z zakresie pracy czujnika lub zakresie pracy sterownika to nie będzie wywalał błędu. Nie koniecznie trzeba rozbierać. Może uda się gdzieś wyśledzić przewody które idą do tego czujnika i tam dokonać pomiaru. Zazwyczaj większość czujników to te o zmiennej rezystancji zależnej od temp. Sterownik odbiera sygnał z czujnika w postaci napięcia a konkretnie spadku napięcia na czujniku. Dodatkowa rezystancja lub jej ubytek może zafałszować wynik tak jak to ma prawdopodobnie miejsce u Ciebie. Może gdzieś przyśniedziała wtyczka i to generuje opisany błąd odczytu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69535-ujemna-temperatura-paliwa/#findComment-559989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.