Skocz do zawartości

Astra F 1.6 16v muli i odcinka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z swoją astrą, ponieważ pare dni temu wymieniłem sondę lambdę bo dużo paliła paliwa. Wymieniłem sondę, odpaliłem auto no i wszystko ok ( coś tam się tak jak by zakopciło przy sondzie, stwierdzam że to pasta która była na gwincie się stopiła i przykopciła ) Akumulator od piołem dla pewności na noc. Rano podłączam i nie mogłem odpalić. Kręciłem pare sekund i odpaliła ( zawsze od strzała ) Od razu po odpaleniu świeci się check. Zrobiłem zworke, z mojej obserwacji to kody błedów takie jak: 47, 85, 71, 35, 19, 34, 15, 33 Tutaj jest filmik z tymi błędami

 



Dodam jeszcze, że astra ma problem z dodaniem gazu, ponieważ jak jest na wolnych obrotach i daje cały gaz to pierwsze się przydusi a potem wbija na obroty, no i wchodzi tylko maksymalnie na 4 tys obrotów ( i jest tak zwana odcinka, silnik wyje ) , gdzie najwięcej jest 7 tys. Na biegu jałowym, czy podczas jazdy cały czas tak samo ( z obrotami )

Błąd 47 ( EGR ) możemy wykluczyć bo EGR jest zaślepiony. Problemy z błędami, odpalaniem i obrotami zrobiły się po wymianie sondy ( DELCO GM ) nic wcześniej nie dolegało ( wszystko stało się na " kupę " )

 

Samochodem szarpie jak puści się nogę z gazu, najbardziej jest to odczuwalne przy jeździe w dół

Edytowane przez Gazowany

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69542-astra-f-16-16v-muli-i-odcinka/
Udostępnij na innych stronach

Większość z podanych błędów ma w opisie że coś z napięciem.

Powinieneś na początek odpięć wtyczkę ECU i spryskać preparatem do styków.

Upewnij się też że ładowanie alternatora masz prawidłowe.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69542-astra-f-16-16v-muli-i-odcinka/#findComment-560313
Udostępnij na innych stronach

jutro zakupie nowy miernik ( multimetr ) w domu mam taki jakiś stary ze wskazówką, i posprawdzam co i jak, możliwe że coś jest z regulatorem/ alternatorem bo po zmianie sondy tak jak chyba już pisałem zakopciło się z sondy ( pewnie smar z gwintu sie stopił ) no ale za silnikiem też coś się zakopciło pewnie z alternatora :( Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i są ok

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69542-astra-f-16-16v-muli-i-odcinka/#findComment-560317
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz kupował miernik to zapytaj tez czy mają preparaty do czyszczenia styków np kontakt.

Tu masz przykładowy link http://elektronika-sklep.pl/sklep/p3650,kontakt-60-spray-100ml.html

Sypanie taką ilością błędów może wskazywać że coś z ECU jest nie tak, może tylko sama wtyczka nie łączy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69542-astra-f-16-16v-muli-i-odcinka/#findComment-560327
Udostępnij na innych stronach

posprawdzam co i jak, wtyczka przy kompie powinna być ok bo tam sie łap nie wkłada bez powodu ( zajrzałem tam dopiero pierwszy raz w poniedziałek, sprawdzić właśnie czy nie przepalił się jakiś kabelek no i nic nie wykryłem )


napięcie z regulatora po odpaleniu auta w normie 14V

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/69542-astra-f-16-16v-muli-i-odcinka/#findComment-560333
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności