Gość arekpelczynski Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Przyszły pierwsze mrozy i Sinterka 2.2 tdh ciężko pali akumulator nowy dawka paliwa przy rozruchu max. świece i sterownik sprawne a Sinterka odpala ale za 3 razem kuleje kuleje aż w końcu załapie . Czy przyczyna może być po stronie pompki paliwa w zbiorniku ? czy oringi na trawersach ? dodam że pompka jak idę rano pracuje jakieś 20 sekund to dość długo ? nieprawdaż? Ciekawe co pompką w zbiorniku steruje jakiś czujnik ciśnienia czy jakiś czasowy? Może ktoś wie czy czepiać się pompki czy nie dodam że kolo filtra jest odczep na manometr właśnie do spr. ciś. pompki wstępnej tylko jaki manometr zastosować iile powinno ciśn. wynosić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 dodam że pompka jak idę rano pracuje jakieś 20 sekund to dość długo ? nieprawdaż? Możesz jaśniej ? Jak nie było mrozów to problem nie występował, więc pompkę zostawiłbym na razie w spokoju. Świece i sterownik sprawdzałeś a podgrzewacz paliwa ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-562802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ten duży pod autkiem? nie wiem jak to sprawdzić pewnie ten czujnik temp. w filtrze paliwa nim steruje poprzez ecu? czy jakiś inny sterownik przekaźnik? Podejrzę schematy które podrzuciłeś i spróbuję ,dojść jak i kiedy on ma się załączać. Tak jak temp. była powyżej zera było ok za czelo się coraz dłuższe kręcenie przy około 3 st - 0 -5 itd .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-562809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 "Ten duży pod autkiem" nie wiem co masz na myśli może filtr par paliwa (jeśli w 2.2DTH był tez stosowany) Grzałka jest właśnie w filtrze paliwa, na schematach jest opisana jako U12.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-562816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 W filtrze jest obwód rozwarty to pewnie to dziękuję . A pod autem jest takie [duże coś,wyglada jak jakaś nagrzewnica]paliwa bo dochodzi tam paliwo i oplata jakieś blaszki chyba że to wychładza? niemniej jednak mierzyłem opór w filtrze innym i miał 1kom a w moim rozwarty to na pewno dodam że nie wiedziałem że podgrzewanie paliwa ma tak istotne znaczenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-562948 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Pod autem masz chłodnice paliwa które powraca do zbiornika Daj znać czy wymiana podgrzewacza pomogła i nie było problemu z jego zakupem. Czy od innych Opli też pasuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-562970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Właśnie to chłodnica dziękuję za wyjaśnienie na dniach dam znać pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-562971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Wymieniłem podgrzewacz w filtrze ,tak się złożyło że miałem taki sam w garażu więc z kupnem drugiego nie miałem problemu .Wymieniłem również uszczelkę pod kolektorem ssącym Pisałem o niej w temacie błędu p1590 . Martwi mnie nowe odkrycie olej cieknie mi z czujnika poziomu oleju w misie próbowałem go wypiąć i wyjąc ale okazuje się że trzeba misę olejową opuścić by jego uszczelniacz wyjąć .. ? ok .załóżmy ze misę opuszczę wyjmę ten czujnik poziomu oleju to na nim jest uszczelniacz w postaci oring dostępny w każdym sklepie czy cały czujnik trzeba nowy albo misę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-563217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Odnośnie czujnika zobacz tu http://forum.opel24.com/topic/28471-wyciek-oleju-z-czujnika-poziomu-oleju-sintra-30-v6/page-2 Jest taki sam w 3.0 i 2.2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69830-pompka-paliwa-w-zbiorniku/#findComment-563362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.